قیمت پنجره وین تک

پروفیل وین تک یکی از معروف ترین و محبوب ترین پروفیل های سطح کشور می باشد . این پروفیل دارای وزن استاندارد و کیفیت قابل قبولی می باشد . قیمت پروفیل وین تک نسبت به قیمت پنجره هافمن کمی بالاتر می باشد . پروفیل وینتک دارای ضمانت نامه رآل آلمان می باشد که یکی از معتبر ترین ضمانت نامه های جهانی می باشد . این پروفیل نیز ساخته کشور ترکیه می باشد که در ایران تولید می شود. اگر در حال ساخت و ساز هستید و یا قصد تعویض پنجره های قدیمی خود را دارید با برندهای متعدد پروفیل یو پی وی سی مواجه خواهید شد . برندهای بسیار زیاد نظیر ویستابست ، وین تک ، هافمن ، ایده آل ، سیندژ ، بوتیا ، وایزروین ، ماوی و کندو می باشد . گستردگی این برندها باعث شده انتخاب بین برند پروفیل ها سخت شود.

ما در این مقاله قصد داریم به بررسی کامل پنجره Upvc به خصوص برند پنجره وین تک بپردازیم . این پروفیل را بررسی کامل کنیم ، نقاط ضعف و قوت آن را بیان کنیم و به شما آگاهی کامل دهیم تا بتوانید خریدی مناسب داشته باشید و حس خوبی از خرید خود داشته باشید. پس تا انتهای مقاله همراه باشید.

قیمت پنجره وین تک

پروفیل وین تک

در هنگام مواجه با یک درب و پنجره دوجداره با سیستم یو پی وی سی با سه قسمت اصلی مواجه خواهید شد . این سه قسمت اجزا اصلی تشکیل دهنده درب و پنجره شما می باشد . اگر هر کدام از این سه مورد استانداراد نباشد و کیفیت لازمه رو نداشته باشد با مشکل مواجه خواهید شد . درهنگام خرید به عنوان مثال قیمت پنجره وین تک نسبت به قیمت پنجره ویستابست پایین تر می باشد ، اما ممکنه با قیمت بالاتری به شما بفروشند. این سه قسمت اصلی شامل پروفیل ، یراق آلات و شیشه می باشد . پروفیل مهمترین قسمت درب و پنجره می باشد . پروفیل یو پی وی سی یا پلی وینیل کلراید یک متریال پر استفاده و مطح می باشد که در صنعت های مختلف از آن استفاده میکنند که یکی از محبوب ترین استفاده های آن در صنعت Upvc می باشد.

یو پی وی سی به صورت ذاتی سفید رنگ می باشد اما می تواند قاب پنجره خود را به رنگ های دیگر نیز در بیارید که به این شکل قیمت پنجره دوجداره وین تک شما کمی بالاتر خواهد شد. پروفیل یو پی وی سی وین تک را می توان جز سه پروفیل اصلی سطح کشور دانست . این پروفیل تمامی استانداردهای بین المللی را دریافت کرده است . کیفیت بسیار بالایی داشته و تا سالیان سال برای شما کار خواهد کرد. این پروفیل در شهرهای مختلف ایران در حال استفاده می باشد و هیچگونه تغییر رنگ نداشته و همچنین دارای ضمانت نامه کتبی می باشد.

قیمت پنجره دوجداره وین تک

چرا پنجره دوجداره وین تک

یکی از مهمترین مزیت های یو پی وی سی عایق بودم آن می باشد. یکی از دلایل بالا بودن قیمت پنجره وین تک نسبت به قیمت پنجره ایده آل وزن آن می باشد . اگر در کنار خیابان پر رفت و آمد و پر سرو صدا هستید و از آلودگی صوتی رنج می برید پنجره وین تک یکی از بهترین انتخاب ها برای شما می باشد . با خیالی آسوده و بدون هیچگونه آلودگی صوتی در ساختمان خود استراحت کنید .مزیت دیگر وین تک عایق حرارتی بودن آن می باشد که به معنای آن است که در زمستان نیاز به مصرف کمتر انرژی دارید که باعث شده مبلغ قبوض انرژی شما کاهش داشته باشد. پنجره وین تک جز برندهای بین المللی می باشد که در کشور های زیادی دارای نمایندگی می باشد. پنجره یو پی وی سی نیاز به رنگ آمیزی سالیانه همانند پنجره آهنی نخواهد داشت.

قیمت وین تک

اجزا اصلی یک پنجره دوجداره وین تک استاندارد

همانطور که در فوق ذکر شد پنجره وین تک دارای استاندارد های فراوانی می باشد که یکی از مهمترین آنها استاندارد رآل آلمان می باشد ، پس با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهید . پس از نصب درب و پنجره حتما ضمانت نامه و گارانتی وین تک را دریافت نمایید. به طور کلی دو قاب در میان درب و پنجره ها مشخص است که شامل یو پی وی سی و آلومینیوم می باشد . پروفیل آلومینیوم همانند پروفیل وین تک عایق حرارتی قوی نمی باشد.اما با وزن کمی که دارد دارای استحکام بسیار بالایی می باشد . آکپا یکی از برترین پروفیل های آلومینیوم ترمال بریک می باشد که قیمت پنجره اکپا نسبت به قیمت پنجره وین تک بالاتر می باشد .

پس از توجه فراوان به پروفیل باید توجه ویژه ای به یراق آلات داشته باشید . یراق آلات به کلیه اقلامی گفته می شود که باعث باز و یا بسته شدن درب و پنجره می باشد. همانند پروفیل برند یراق آلات فراوانی در سطح کشور موجود است و باید توجه ویژه ای به این قضیه داشته باشید. یراقی که تهیه می نمایید از آلیاژ مناسب و با کیفیت بالا باشد . در حال حاظر یراق های آلمانی شامل جی یو و روتو ، یراق های ترک شامل ورنه و وی اچ اس و یراق های ایرانی شامل ویناک در سطح کشور در حال استفاده می باشند و امتحان خود را پس داده اند.

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *