راهبند در قم

در طي سالهاي اخير يكي از محصولاتي كه وارد بازار ايران شده است و بسيار مورد استقبال قرار گرفته راهبند است . راهبند جهت جلوگيري از عبور و مرور افراد متفرقه و يا اتوموبيل هاي غير مجاز به داخل ساختمان ها ، ارگان ها و شركت هايي كه از اهميت بسيار ويژه اي برخوردار مي باشند جلوگيري و بررسي مي كنند. مي توان به اين مساله اشاره كرد كه يكي از بهترين تجهيزات و محصولاتي كه به منظور جلوگيري و كنترل عبور و مرور افراد يا اتوموبيل در قسمت هاي مختلف استفاده مي شود راهبند است . همانند ساير شهر هاي كشور راهبند در قم هم طي اين سالها مورد استفاده قرار گرفته است و در قسمت هاي مختلف شهر در حال استفاده مي باشد همچنين بهترين قيمت پنجره دوجداره يو پي وي سي را به بازار ارائه مي كند .

شركت هاي مختلفي از اين محصول استفاده مي كنند كه گروه صنعتي خاتم توانسته علاوه بر راهبند محصولاتي نظير ، پنجره با سيستم يو پي وي سي و آلومينيوم ، كركره برقي و درب اتوماتيك ، توري پنجره ، سقف اتوماتيك و نماي كرتين وال را اجرا كند. توجه داشته باشيد كه به دليل استفاده از قطعات مختلف در هنگام خريد اين محصول بايد دقت كنيد كه از برند هاي متفرقه در سفارش شما استفاده نشود . گروه صنعتي خاتم بهترين و به روز ترين قطعات را در سبد كالايي خود قرار داده است . مي توان گفت يكي از با كيفيت ترين و بهترين قيمت راهبند در قم را ساخته و به مشتري خود ارائه مي كند. اگر قصد خريد اين محصول را داريد اين مقاله را تا انتها مطالعه كنيد كه با راهبند بيشتر آشنا بشيد و بتوانيد خريد بهتر و آگاهانه داشته باشيد.

راهبند در قم

راهبند چيست؟

وجود راهبند در بعضي از ساختمان ها بسيار ضروري و مهم مي باشد . در واقع راهبند را مي توان مانعي در نظر گرفت كه در ورودي پاركينگ ها و ساير اماكن نصب شده و از ورود خودرو و ساير وسايل و افراد به داخل بدون همانگي را جلوگيري مي كند . راهبند در قم در طي سالهاي اخير بسيار پر فروش بوده و ساختمان هاي زيادي از اين محصول براي جلوگيري از ورودهاي غير مجاز استفاده مي كنند. از راهبند اتوماتيك مي توان در اماكن مختلفي نظير پاركينگ هاي عمومي و اختصاصي ، ورودي محوطه سازمان ها و شركت هاي مختلف ، فروشگاه ها ، هتل ها ، بزرگ راه ها و بسيار جاهاي ديگر به كار مي رود.

توجه داشته باشيد كه بيشترين استفاده از اين محصول در پاركينگ مشاهده مي كنيد به اين دليل است كه بعضي آن را راهبند پاركينگي مي نامند . اينكه مي گويند راهبند اتوماتيك هست به اين معني است كه تجهيزات بدون دخالت دست و يا نيروي برق كار مي كنند. با اتصال راهبند اتوماتيك به سيستم كنترل تردد هوشمند مي توان به راحتي اين تجهيزات و سيستم را مديريت كرد و آمار خودرو هايي كه عبور كرده اند را به دست آورد.

قيمت راهبند قم

راهبند بازويي چيست ؟

اين نوع از راهبند بازويي يا ميله اي يكي از پركاربردترين و محبوب ترين انواع راهبند در قم مي باشد كه در ورودي پاركينگ ها اكثرا استفاده مي شود . اين محصول را راهبند پاركينگي هم مي گويند . اين محصول داراي يك ميله سبك و متحرك است كه توسط يك سيستم محرك حركت مي كند . فرمان حركت از طريق مدار فرمان انجام مي گيرد. اين مدار به سيستم محرك فرمان مي دهد و سيستم محرك يا ميله را به حركت در مي آورد . نصب راهبند ميله اي فقط جنبه هشدار و بازدارنگي خودرو مي باشد و نمي تواند به صورت صد در صد از عبور وسايل نقليه را جلوگيري نمايد. اين بدان معناست كه اگر راننده بخواهد از مسير مسدود شده با راهبند بازويي عبور كند ، اين مانع مقاومت چنداني ندارد. يكي از پر استفاده ترين و به صرفه ترين راهبند بازويي مي باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 1 =