تعویض پنجره قدیمی در قم

تعویض پنجره قدیمی در قم

اگر در قم زندگی میکنید و قصد خرید یا تعویض پنجره قدیمی در قم را دارید گروه صنعتی خاتم می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. گروه صنعتی خاتم با بیش از 12 سال سابقه در زمینه تولید پنجره دوجداره در قم توانسته رضایتمندی مشتریان را از خوب بودن به بهترین بودن مبدل سازد.تعویض پنجره های قدیمی در قم یکی از مواردی هست که باید توجه ویژه ای به آن داشته باشید. این نکته را در نظر داشته باشید که تعویض پنجره های قدیمی بدون تخریب در قم انجام می گیرد و خرابی خاصی نخواهد داشت و نیاز به بنایی و یا تغییرات کلی نخواهید داشت.

اگر ساختمان شما از پنجره های قدیمی مثل آلومینیوم قدیمی و یا آهنی استفاده می کنید و عایق مناسبی نیست و به راحتی انتقال حرارت و صدا انجام می شود باید اقدام به تعویض پنجره های قدیمی در قم نمایید.گروه صنعتی خاتم نمایندگی هافمن در قم را دارا می باشد و می توانید تعویض پنجرهای خود را با این پروفیل انجام دهید ولی هافمن تنها انتخاب شما نیست و می توانید از برند های دیگر که گروه صنعتی خاتم در سبد کالایی خود قرار داده استفاده کنید.

تعویض پنجره قدیمی در قم

تعویض پنجره های قدیمی بدون تخریب در قم

توجه داشته باشید که تعویض پنجره های قدیمی در قم توسط گروه صنعتی خاتم بدون تخریب و خرابی انجام می گیرد . اگر در مناطق پر رفت و آمد زندگی می کنید و یا از آلودگی های صوتی خارج از ساختمان خود رنج می برید می توانید با تعویض پنجره قدیمی در قم مشکل خود را برطرف سازید. توجه داشته باشید که هنگامی که پنجره قدیمی خود را به پنجره جدید یو پی وی سی جایگزین می کنید بسیاری از مشکلات نظیر آلودگی صوتی حل شده و دیگر سر و صدای بیرون از منزل به خانه شما راهی ندارد.یکی از پروفیل های محبوب یو پی وی سی که بسیار با کیفیت است و دارای پروفیل بازسازی می باشد ویستابست می باشد که گروه صنعتی خاتم نمایندگی ویستابست در قم را دارا می باشد.

توجه داشته باشید که هنگام خرید درب و پنجره دوجداره جدید باید به نکات متعددی توجه کنید ، یکی از اصلی ترین نکات انتخاب بین پروفیل قاب های پنجره می باشد . قاب های پنجره جدید خود به دو دسته کلی یو پی وی سی و آلومینیوم تقسیم می شود . یو پی وی سی که یکی از محبوب ترین متریال های بوده و از عایق صوتی بسیار قوی برخوردار است . مورد دوم آلومنییوم می باشد که به دلیل فلز بودن و عنصر بودن آلومینیوم گرما و سرما را از خود عبور می دهند. آلومینیوم در سالهای جدید و با تغییراتی که مهندسان بر روی آن اعمال کردن و مشکل عایق نبودن آن را برطرف کردن. اسم این محصول پنجره ترمال بریک می باشد که گروه صنعتی خاتم بهترین برند این پروفیل و نمایندگی آکپا در قم را دریافت نموده است.

مزایای تعویض پنجره های قدیمی با یو پی وی سی

همانطور که در فوق گفته شد هنگام تهیه پنجره جدید با دو متریال مواجه خواهید شد که گروه صنعتی خاتم در پنجره یو پی وی سی نمایندگی هافمن ، ویستابست و نمایندگی وین تک در قم را دارا می باشد و در سبد کالایی خود جای داده است.در پنجره آلومینیوم هم نمایندگی رسمی اکپا و اکرول در قم را دارا می باشد و با خیالی اسوده تعویض پنجره قدیمی در قم را به ما بسپارید.توجه داشته باشید که یو پی وی سی به طور معمول سفید رنگ می باشد ولی می توانید در رنگ های دیگر نظیر طرح چوب این پروفیل را تهیه کنید. طول عمر یو پی وی سی بسیار بالا است و پس عمر مفید خود قابل بازیافت است و به محیط زیست آسیبی نمی رساند . نیاز به تعمیر و نگهداری و رنگ آمیزی سالیانه نخواهد داشت.

پروفیل یو پی وی سی عایق صوتی بسیار قوی دارا می باشد و با این محصول از آلودگی صوتی در امان هستید و آرامش را به خانه خود انتقال دهید.یو پی وی سی عایق حرارتی بسیار قوی دارا می باشد که باعث شده در زمستان انرژی کمتری برای گرم نگه داشتن خانه خود استفاده کنید ، این عمل باعث می شود که مبلغ قبوض انرژی کمتری داشته باشید. یو پی وی سی به نوعی باعث می شود هنگام تعویض پنجره های قدیمی در قم را به ساختمان خود افزایش قیمت دهید و ارزش ساختمان خود را بالا ببرید . یکی دیگر از محصولات گروه صنعتی خاتم کرکره برقی در قم می باشد.

تعویض پنجره های قدیمی در قم

مزایای تعویض پنجره های قدیمی خود با پروفیل آلومینیوم

گروه صنعتی خاتم علاوه بر پروفیل یو پی وی سی پروفیل های آلومینیوم هم در سبد کالایی خود قرار داده است. پروفیل آلومینیوم همانطور که در فوق گفته شد به دلیل رسانا بودن و عنصر بودن عایق حرارتی نمی باشد و سرما و گرما را از خود عبور می دهند. برای این مشکل دانشمندان تحقیقات گسترده ای انجام دادند که آخر نسل جدید پنجره آلومینیوم با نام پنجره آلومینیوم ترمال بریک به بازار ارائه شد.این نوع پنجره مشکلات نسل قبلی خود را دارا نمی باشد.یک لایه تغیه پلی آمید بین آلومینیوم ها قرار گرفته که باعث شده عدم عایق بودن آن از بین برود.توجه داشته باشید که گروه صنعتی خاتم علاوه بر پنجره آلومینیوم ترمال بریک درب اتوماتیک در قم نیز تولید می کند.

آلومینیوم ترمال بریک نسبتا گران تر از یو پی وی سی می باشد. همچنین آلومینیوم با ظرافتی که دارا می باشد و وزن سبک خود استحکام بسیار قوی دارا است.

تعویض پنجره در قم

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *