جک پارکینگی در قم

اگر در حال ساخت و ساز هستید و یا قصد بازسازی منزل خود را دارید و یا قصد دارید درب منزل خود را به صورت اتوماتیک باز و بسته کنید و به دنبال خرید جک پارکینگی در قم هستید گروه صنعتی خاتم بهترین انتخاب برای شما می باشد . مجموعه ما با بیش از 12 سال سابقه توانسته رضایتمندی مشتریان را از خوب بودن به بهترین بودن مبدل سازد . یکی از محصولات اصلی شرکت ما پنجره دوجداره در قم می باشد که علاوه بر این محصول جک پارکنیگی و محصولات دیگری در سبد کالایی ما قرار گرفته است.جک پارکینگی از زمان تولید آن و استفاده در شهر قم توانسته به محبوبیت بسیار بالایی برسد و درخواست های بسیاری برای خرید داشته .

جک پارکینگی در قم همانند کرکره برقی در قم در ساختمان شما بسیار کارایی داشته و موجب امنیت و راحتی شما خواهد شد.این محصول به طور گسترده در سراسر کشور مورد استفاده قرار می گیرد و کارایی فوق العاده بالایی دارد . به راحتی با یک ریموت می توانید درب منزل و پارکینگ خود را به راحتی باز و یا بسته نمایید.قیمت جک پارکینگی در قم نسبت به کارایی که دارا می باشد بسیار مناسب می باشد. حتی با استفاده از یک قطعه شما می توانید جک پارکینگی خود را با نور بالای ماشین خود باز نمایید.در این مقاله قصد داریم به طور کامل جک پارکینگی را معرفی کنیم ، مزایا و معایب آن را بازگو کنیم و همچنین عوامل موثر بر قیمت این محصول را بیان کنیم ، پس تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید.

جک پارکینگی در قم

جک پارکینگی چیست؟

جک پارکینگی در قم به دلیل مزایایی که دارا می باشد توانسته بازار خوبی در قم پیدا کند و فراگیر شده است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی اکثر درب های پارکینگ عمومی ، خصوصی و منازل دارای سیستم جک پارکینگی می باشد.جک پارکینگی امروزه باعث اسان شدن کار مردم در عبور از درب ها شده است.با قدرت و توانایی منحصر به فرد جک ها در باز و بسته کردن درب ها با قابلیت نصب درب های تک لنگه ، دولنگه با ابعاد و وزن های مختلف امکان تردد را محیا می سازد.گروه صنعتی خاتم علاوه بر جک پارکینگی در قم دارای محصول درب اتوماتیک در قم می باشد.

قیمت جک پارکینگی در قم

عملکرد جک پارکینگی

عملکرد جک پارکینگی بدین صورت است که بازوها آن در یک طرف درب های تک نگه و دو طرف درب ها دو لنگه به عملیات باز و بسته شدن راحت درب ها و با ریموت کمک می کند.این عمل باعث شده درب ها با فشار دادن یک دکمه به راحتی باز وبسته شوند و دیگر نیازی نیست که برای هر باز و بسته کردن درب از ماشین خود پیاده شوید.یکی دیگر از محصولات گروه صنعتی خاتم پنجره یو پی وی سی می باشد که نمایندگی هافمن در قم را نیز دارا می باشد

جک پارکینگی قم

عوامل موثر در قیمت جک پارکینگی در قم

جک پارکینگی همانند هر نوع سیستم دیگری دارای تشکیلاتی گوناگونی هستند و عومل موثر بر قیمت جک پارکینگی را در ادامه بررسی خواهیم کرد. این عوامل و اجزا شامل ریموت کنترل ، قطعات فلزی ، چشمی و دو بازو که بروی درب نصب می شود ، مرکز کنترل و چراغ های هشدار دهنده می باشد.از دیگر محصولات مجموعه ما علاوه بر جک پارکینگی پنجره دوجداره Upvc است که نمایندگی ویستابست در قم را دارا می باشیم.

جك اتوماتيك پاركينگ

گروه صنعتي خاتم

گروه صنعتي خاتم يكي از برترين توليد كنندگان درب و پنجره دوجداره با سيستم Upvc و آلومينيوم ( نرمال و ترمال بريك ) ، كركره برقي ، درب اتوماتيك ، نماي كرتين وال ، جك پاركينگي و توري پنجره ( ثابت و پليسه ) در كشور مي باشد. مجموعه ما مفتخر است كه بهترين و برترين برندهاي محصولات را تهيه نموده و مورد استفاده قرار مي دهد. توليدات بسيار با كيفيت و استاندارد مي باشد و با خيالي آسوده مي توانيد آن را تهيه نماييد . يكي ديگر از برتري هاي مجموع ما قيمت مناسب و اقتصادي مي باشد و به دليل حذف واسطه ها قيمت هاي كارخانه را پرداخت خواهيد كرد. تاريخ تحويل به موقع و سر وقت انجام خواهد شد تا مشتري بتواند طبق برنامه ريزي خود جلو ببرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *