درب اتوماتیک در قم

با پیشرفت علم و تکنولوژی استفاده از درب های اتوماتیک بسیار زیاد شده و جایگزین درب های قدیمی شده است . گروه صنعتی خاتم با بیش از 12 سابقه در زمینه درب های اتوماتیک در قم و کرکره برقی در قم ، پنجره دوجداره در قم توانسته رضایتمندی مشتریان را از خوب بودن به بهترین بودن مبدل سازد . در اتوماتیک در قم بسیار مورد استقبال قرار گرفته و به محبوبیت بسیار بالایی رسیده است. درب اتوماتیک نیز جز نیاز های اصلی هر ساختمان به شمار می آید . در این مقاله قصد داریم به شرحی کامل از انواع درب اتوماتیک بپردازیم و به عوامل موثر در قیمت درب اتوماتیک بپزداریم پس اگر قصد خرید درب اتوماتیک را دارید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید تا بتوانیم به بررسی کاملی این محصول بپردازیم.

گروه صنعتي خاتم يكي از برترين توليد كنندگان انواع درب اتوماتيك ، كركره برقي ، پنجره دوجداره با سيستم يو پي وي سي و آلومينيوم ، انواع راه بند ، كرتين وال ، سقف اتوماتيك و جك پاركينگي در قم و سراسر كشور مي باشد. يكي از مهمترين ويژگي محصولات توليد شده توسط مجموعه خاتم كيفيت بالاي آن مي باشد . مچموعه ما بهترين و با كيفيت ترين متريال ها را براي ساخت محصولات خود استفاده مي كند . داراي نيروي فني حرفه اي با تجربه بالا مي باشد كه مرتب در حال آموزش ديدن مي باشد. ماشين آلات درجه يك كه باعث مي شود به بهترين شكل محصولات مونتاژ شود و تمامي محصولات يكدست و استاندارد باشند. از ديگر برتري هاي  مجموعه ما تحويل به موقع مي باشد و هيچگونه تاخيري نخواهد داشت. قيمت هاي مجموعه ما نسبت به كيفيت بالاي محصولات توليد شده بسيار مناسب مي باشد.

درب اتوماتیک در قم

درب های اتوماتیک معمولا به چند مدل اصلی تقسیم می شوند .

  • درب های اسلایدینگ یا کشویی
  • درب های تلسکوپی
  • درب های نیم گرد
  • درب های مثلثی
  • درب های آکاردئونی

درب اتوماتیک کشویی یا اسلایدینگ

درب اتوماتیک کشویی یا اسلایدینگ پر فروش ترین نوع درب اتوماتیک می باشد.درب های کشویی معمولا و به طور رایج به دو شکل مورد استفاده قرار می گیرد. اگر قصد خرید درب اتوماتیک در قم دارید بهتر است بدانید که درب های اتوماتیک کشویی تک لنگه به درب هایی گفته می شود که تنها دارای یک درب متحرک بوده و به صورت اسلایدی باز و بسته خواهند شد.این نوع درب های بیشتر در مکان هایی مورد استفاده قرار می گیرند که محدودیت فضا داشته اند.اگر در قم زندگی می کنید و قصد خرید پنجره دوجداره در قم و یا در اتوماتیک در قم را دارید بهتر است اطلاعاتی هم در زمینه درب های کشویی دو لنگه داشته باشید.

درب های کشویی دو لنگه متشکل از دو درب متحرک کشویی می باشند.این درب ها وزن و اندازه بیشتری نسبت به درب های تک لنگه دارند.این درب های در مکان های وسیع تر مانند کارخانه ها و سوله ها و مکان هایی که نیاز به ابعاد بیشتری دارا می باشند کار برد دارند و مورد استفاده قرار می گیرند.

درب شیشه ای تلسکوپی

این نوع درب ها بیشتر در ورودی هایی استفاده می شوند که نیاز به بازشو بیشتری دارند.اگر در قم زندگی میکنید و به دنبال خرید درب شیشه در قم هستید و نیاز به بازشو بیشتری دارید درب تلسکوپی گزینه مناسب تری برای شما خواهد بود.پس از درب کشویی پر فروش ترین نوع درب اتوماتیک درب تلسکوپی می باشد. این نوع درب ها معمولا در مراکز تجاری ، و بغضی از امکان که در آن واحد نفرات زیادی از درب عبور می کند مناسب می باشد. توجه داشته باشید که به دلیل نوع بازشو و به صورت تلسکوپ باز شدن آنها نسبت به کشویی سی درصد بازشو بیشتری در اختیار میگذارد.

به عنوان مثال در درب های 6 لت ، 2 لت آن ثابت و 4 لت آن متحرک کی باشد.همچنین توجه داشته باشید که در یک مورد مشابه قیمت درب اتوماتیک کشویی نسبت به تلسکوپی ارزان تر می باشد.

درب اتوماتيك

درب اتوماتیک نیم گرد

درب های اتوماتیک نیم گرد از جمله درب اتوماتیک در قم می باشد که می توان گفت از آن استقبال خوبی شده است.این درب ها به صورت نیم دایره طراحی و ساخته می شود.از این درب ها برای ساختمان هایی که نمای منحنی ، دایره ، نیم دایره یا قوسی دارند استفاده می شود. حفظ امنیت ، افزایش زیبایی ساختمان ، مجهز بودن به سیستم متحرک هوشمند ، حرکت بی صدا ، روان و سریع جز ویژگی های این برند نوع از درب اتوماتیکی می باشد.

پس از معرفی درب اتوماتیک نیم گرد نوبت به بررسی ویژگی های این محصول رسیده است. این محصول مناسب برای فضاهای کم عرض می باشد.زیبا و سازگار با نماهای منحنی می باشد.قابل اجرا به صورت دایره و نیم دارا و یا بیضی میسر می باشد.دارای میکروکنترل هوشمند با انواع تنظیمات کاربردی برای کاربران.از دیگر ویژگی های این محصول می توان به سیستم ضد برخورد هوشمند اشاره کرد. حرکت بی صدا روان و سریع از دیگر ویژگی های این محصول است.افزایش میزان بازشو عرض دهانه به صورت اتوماتیک به منظور سهولت در رفت آمد می باشد.

انواع دیگر درب اتوماتیک

پس از بررسی درب اتوماتیک کشویی یا اسلایدینگ ، درب اتوماتیک تلسکوپی و درب اتوماتیک نیم گرد نوبت به بررسی انواع دیگر این محصول می باشد. سه محصول فوق جز پرفروش ترین محصولات و محبوبت ترین انواع درب اتوماتیک می باشد. اما انواع دیگری از درب اتوماتیک می باشند که کاربرد آنها نسبت به بقیه کمتر می باشد.درب ریولوینگ یا گردان نوع بعدی می باشد که بیشتر برای زیبایی و لوکس نشان دادن پروژه های می باشد.در واقع این نوع درب دارای یک محفظه شیشه ای می باشد که با چرخش موجب جابه جایی افراد داخل کابینت می باشد. گروه صنعتی خاتم علاوه بر درب اتوماتیک تولید کننده انواع پنجره آلومینیوم ترمال بریک در قم می باشد.

نوع دیگر درب های اتوماتیک در قم نوع مثلثی می باشد.درب مثلثی همانند درب کشویی یا اسلایدینگ می باشد که بروی ریل حرکت می کنند با تفاوت اینکه دو لنگه درب با زاویه نسبت به یکدیگر نصب می شوند.این نوع درب ها برای مکان هایی که زاویه تند دارند مناسب می باشند.نوع دیگر دربهای اتوماتیک نوع اکاردئونی یا فولدینگ می باشد که همانند درب اتوبوس می باشد. درب های اکاردئونی در فضاهایی که ورودی آن کم می باشد و نیاز داریم که کمترین فضای ممکن در طراحی اجرا شود که هنگام باز و بسته شدن هم فضای زیاد اشغال نکنند از این درب ها استفاده می شود.

در اتوماتيك قم

عوامل موثر در قیمت درب اتوماتیک در قم

پس از بررسی درب اتوماتیک و معرفی انواع درب اتوماتیک از لحاظ بازشو و مزایای و معایب هر کدام نوبت به بررسی عوامل موثر بر قیمت در اتوماتیک در قم رسیده است.قبل از بررسی این عوامل لازم است بدانیم که درب اتوماتیک از چه قسمت هایی تشکیل شده است.

  • اپراتور
  • فریم
  • شیشه
  • ریموت و ریسور
  • قفل برقی
  • باطری یا Ups
  • قوطی و قوطی کشی
  • هزینه نصب

اپراتور

اصلی ترین قسمت هر درب اتوماتیک اپراتور می باشد.اپراتور شامل برد ، موتور ، چشم ها ، اسلت ، ریل ، درپوش ، تسمه ، عرض گرد ، غلطک ها، پلاستیک و کلید چند حالته می باشد.

قوطی کشی

ابتدا برای نصب درب اتوماتیک قوطی کشی انجام می شود. این قوطی ها معمولا 20*40 در کناره ها و 40*80 در بالا انجام می شود.

شیشه

معمولا برای شیشه های درب کرکره برقی در قم از نوع شیشه ده میل سکوریت استفاده می شود.

4 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *