قیمت درب یو پی وی سی دستشویی

قیمت درب یو پی وی سی دستشویی

اگر در حال ساخت و ساز هستید و نوبت به انتخاب درب پی وی سی رسیده است و یا قصد تعویض درب و پنجره های قدیمی خود را دارید و به دنبال بهترین قیمت درب یو پی وی سی دستشویی هستید ، از شما دعوت به مطالعه این مقاله می کنیم.این متریال به دلیل عدم زنگ زدگی مناسب برای درب سرویس بهداشتی Pvc می باشد. یو پی وی سی بر خلاف آهن که دچار زنگ زدگی می شود و هر ساله نیاز به رنگ آمیزی دارد نمی باشد . درب حمام و دستشویی بسیار پر استفاده بوده و در طول روز نسبت به باقی درب و پنجره ها بیشتر استفاده می شود که باید توجه ویژه ای به جنس پروفیل ، یراق آلات و شیشه آن بکنید. رطوبت در حمام و دستشویی زیاد است و یو پی وی سی بهترین انتخاب برای این امر می باشد .

یک درب یو پی وی سی دستشویی از سه قسمت اصلی تشکیل شده است . به معنای دیگر قیمت درب پی وی سی دستشویی با سه عامل اصلی مشخص می شود که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت . در فوق ذکر شد که مهمترین ویژگی پروفیل Upvc عدم زنگ زدگی می باشد که این ویژگی باعث می شود که در انتخاب برند پروفیل توجه بسیار زیادی انجام دهید. به عنوان مثال قیمت پنجره هافمن پایین تر از قیمت پنجره ویستابست می باشد . بعد از پروفیل باید توجه زیادی به یراق آلات داشته باشید . یراق آلات به کلیه اجزایی گفته می شود که باعث باز و یا بسته شدن درب سرویس بهداشتی Pvc می شود . به دلیل محیط مرطوب باید یراق با آلیاژ با کیفیت تهیه نمایید که دچار زنگ زدگی نشود. شیشه نیز بسیار مهم است و می توانید از تک جداره استفاده کنید.

قیمت درب یو پی وی سی دستشویی

دلایل نصب درب پی وی سی در دستشویی

مناسب برای انواع سرویس بهداشتی

با کمبود فضای ساختمان ها و بالا رفتن هزینه ساخت و ساز استفاده از درب پی وی سی در دستشویی بسیار زیاد شده است . قیمت درب یو پی وی سی دستشویی با توجه به مزیت های فروانی که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد مناسب و اقتصادی می باشد. استفاده از درب پی وی سی در دستشویی با توجه به این که اغلب چالش فضا را خواهیم داشت بسیار مناسب بوده و می توانید با این متریال ابعاد و طرح مورد نظر خود را پیاده سازی کنید. توجه داشته باشید که علاوه بر انتخاب راست بازشو و یا چپ بازشو بودن آن حتی امکان دارد درب سرویس و یا حمام خود را به صورت کشویی طراحی نمایید. استفاده از درب کشویی نیز در حمام بسیار زیبایی خاصی به خانه شما خواهد داد و قضای بسیار کمی را اشغال خواهد کرد.

یو پی وی سی دچار زنگ زدگی نخواهد شد

مردم طی سالهای گذشته بیشتر از آهن ، چوب و آلومینیومی قدیمی برای ساخت درب سرویسی خود استفاده می کردند. اما این متریال ها با قرار گرفتن در محیط مرطوب و برخورد با آب دچار پوسیدگی و زنگ زدگی می شدن . توجه داشته باشید که قیمت درب یو پی وی سی دستشویی نسبت به اینکه دچار زنگ زدگی و خوردگی نمی شود بسیار مناسب بوده. قیمت پنجره وین تک برای ساخت در Upvc دستشویی بسیار مناسب بوده و کیفیت بالایی نیز دارا می باشد. یو پی وی سی کاملا در برابر آب مقاوم می باشد حتی به صرفه جویی در هزینه کمک بسیار زیادی می کند . یکی از دلایل صرفه جویی در هزینه عدم نیاز به رنگ آمیزی سالیانه می باشد. همچنین بالا بودن عمر مفید این متریال از دیگر مزیای این نوع از درب سرویسی می باشد.

قیمت درب پی وی سی دستشویی

تمیزکردن درب یو پی وی سی دستشویی

یکی از نقاط قوت بسیار کاربردی این محصول مشکل نظافت درب یو پی وی سی دستشویی می باشد . برای تمیز کردن کافی است یک پارچه نخی بدون پرز بردارید و از آن برای پاک کردن کثیفی استفاده نمایید. نگرانی از بابت لکه های صابون یا غبار یا کثیفی روی سطح این محصول نباشید ، چرا که به سادگی مشکل شما حل خواهد شد . یکی از نکات دیگر استفاده از یو پی وی سی نگهداری آن می باشد . به عنوان مثال قیمت پنجره ویستابست که به نوعی گران ترین پروفیل یو پی وی سی می باشد را در نظر داشته باشید ، در ابتدا برای خرید درب یو پی وی سی سرویسی شما یک هزینه پرداخت خواهید کرد . اما دیگر نگرانی از بابت زنگ زدگی ، خوردگی و تعمیر و نگهداری نخواهید داشت. به نوعی با خرید این محصول نوعی سرمایه گذاری انجام داده اید.

عایق بودن

درب یو پی وی سی دستشویی علاوه بر مزایایی که در فوق به آن ها اشاره شده ، عایق های بسیار قوی می باشد . به طور کلی یو پی وی سی یا پلی وینیل کلراید عایق های بسیار قوی می باشند . یو پی وی سی باعث می شود که آلودگی صوتی به داخل ساختمان راه پیدا نکند و همچنین در برابر گرما و سرما عایق بوده . این بدان معناست که شما با خرید درب و پنجره یو پی وی سی به نوعی در مصرف سوخت صرفه جویی خواهید کرد و مبلغ قبوض انرژی کمتری پرداخت خواهید کرد . علاوه بر اینها طول عمر یو پی وی سی بسیار بالا بوده و سالیان سال برای شما کار خواهد کرد .

همچنین یو پی وی سی قابل بازیافت می باشد و قیمت درب پی وی سی دستشویی با این مزیای واقعا مناسب می باشد. قیمت پنجره ترمال بریک در ساخت درب سرویسی نسبت به قیمت درب یو پی وی سی گران تر می باشد و بهترین انتخاب همان یو پی وی سی می باشد.

درب ی وپی وی سی دستشویی

انواع شکل و حالت های درب Upvc دستشویی

یکی از مزیت های یو پی وی سی این است که با هر شکل و طرحی که بخواهید می توانید درب و پنجره خود را طراحی نمایید . برای قسمت هایی که فضای طراحی شده برای سرویس بهداشتی کوچک می باشد می توانید به صورت اختصاصی طراحی نمایید . می توانید تمام درب را از پنل استفاده کنید و یا تا نصف آن پنل استفاده کنید و الباقی آنرا شیشه استفاده نمایید . میتوانید شیشه را به صورت برفی ، مشجر ، مات و سندبلاست و انواع دیگه استفاده کنید. همچنین می توانید انواع یراق را بروی درب خود استفاده نمایید و بازشو درب را به انتخاب خود پیاده نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *