کرکره برقی در قم

درب کرکره ای یا کرکره برقی اتوماتیک یکی از محصولاتی است که با وجود ساختار ساده خود توانسته قسمتی از کارهای انسان را به سادگی انجام دهد.اگر به دنبال خرید کرکره برقی در قم هستید ، گروه صنعتی خاتم علاوه بر کرکره برقی در زمینه پنجره دوجداره در قم فعالیت می نماید. گروه صنعتی خاتم با بیش از 12 سابقه توانسته تسلط کامل بروی کرکره برقی یا درب کرکره ای در قم داشته باشد و همچنین توانسته رضایتمندی مشتریان را از خوب بودن به بهترین بودن مبدل سازد.امروزه استفاده از کرکره برقی در قم به شدت افزایش پیدا کرده و توانسته به محبوبیت بالایی در شهر قم برسد.یکی از اولویت های گروه صنعتی خاتم ارائه بهترین قیمت کرکره برقی در قم می باشد . کرکره برقی با پیشرفت و حرکت انسان به سوی تکنولوژی باعث طراحی و ساخت این محصول گردیده است.

درب کرکه ای در ایران تقریبا دارای سابقه بسیار بالایی می باشد.امروزه از درب کرکره ای کمتر استفاده شده و جای خود را به کرکره برقی یا درب کرکره ای داده است. در این مقاله قصد داریم به ساختار و عوامل موثر در قیمت کرکره برقی بپردازیم و در ادامه مزایا و معایب آن را بازگو کنیم و با انواع کرکره برقی بیشتر آشنا شوید ، در رابطه با نصب هم کمی صحبت میکنیم. توجه داشته باشید که گروه صنعتی خاتم علاوه بر کرکره برقی تولید کننده پنجره آلومینیوم با سيستم ترمال بریک در قم می باشد. در صورتی که قصد خرید کرکره برقی در قم را دارید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید که با اطمینان خاطر بیشتر و آگاهی بالاتر بتوانید خرید خود را انجام دهید.

کرکره برقی در قم

عوامل موثر بر قیمت کرکره برقی در قم

پس از بررسی کرکره برقی در قم نوبت به عوامل موثر بر قیمت کرکره برقی رسیده و در واقع برای شما عزیزان اجزا کرکره برقی را بررسی خواهیم کرد.کرکره برقی شامل اجزایی چون تیغه ، ریل ، قوطی ،موتور ، لوله یا شفت و برد می باشد.

تیغه کرکره برقی

اولین و یکی از مهمترین قسمت های یک کرکره برقی تیغه آن می باشد. مرغوب بودن تیغه و متریالی که از آن برای ساخت تیغه استفاده می شود بسیار مهم می باشد.انواع تیغه از جنس هایی چون آلومینیوم ، گالوانیزه که خود به دو دسته تک جداره و فوم دار می باشد. می توان گفت که آلومینیوم نسب به بقیه پر فروش تر می باشد و از آن استقبال ویژه ای شده است.این تیغه ها دارای ابعادی چون 2 سانت ، 3 سانت ، 4 سانت ، 6 سانت ، 8 سانت ، 10 سانت ، 12 سانت و 14 سانت می باشد . رایج ترین آن ها 3 سانت ، 8 سانت و 10 سانت می باشند.معمولا از 3 سانت برای مصارف خانگی استفاده می شود و 8 سانت در مصارف تجاری و صنعتی می باشد.

ین نکته را هم در نظر داشته باشید که هر چه وزن تیغه بالاتر برود امنیت آن بیشتر خواهد بود. یکی از نکات مهمی که باید مد نظر داشته باشید ، توجه زیادی به جنس تیغه داشته باشید که ممکن است از ضایعات آلومینیوم برای ساخت آن استفاده شود که به مرور زمان باعث پارپی تیغه ها در مفصل ها و ایحاد سر صدا هنگام باز یا بسته شدن کرکره برقی می باشد.گروه صنعتی خاتم علاوه بر تولید درب کرکره ای در قم محصولی دیگر بنام درب اتوماتیک در قم را تولید می کند.سبک بودن کرکره برقی که باعث می شود قیمت کرکره برقی در قم کاهش پیدا کند ممکن است با گذشت زمان ایجاد فرورفتگی در آن ها به وجود آید.از دیگر نکات مهم در تیغه به تک جداره و دو جداره بودن آن می توان اشاره کرد که طول عمر دوجداره بالاتر می باشد.

قیمت کرکره برقی در قم

قوطی

برای نصب کرکره برقی در قم باید ابتدا ریل ها در طرف چهارچوب کرکره برقی که از قوطی های 40*40 یا 30*40 و یا 40*80 استفاده می کنند که با توجه به ابعاد کرکره برقی این قوطی های می بایست با تراز کاملا دقیق نصب شودند.

ریل ها

توجه داشته باشید که گروه صنعتی خاتم علاوه بر کرکره برقی در قم تولید کننده کرتین وال در قم می باشد.پس از بررسی تیغه کرکره و قوطی نوبت به بررسی ریل ها رسیده است. ریل ها از دو جنس رایج آلومینیوم و آهنی ساخته می شوند. ریل در واقع قسمتی است که کرکره درون آن ها قرار گرفته و به بالا و پایین هدایت می شوند.بعضی از ریل ها داخل آن اصطلاحا مویی است و بعضی آنها لاستیک قرار دارد که باعث عدم سایش تیغه های به مرور زمان و جلوگیری از ایجاد صدا استفاده می شود.نکته مهم که باید مد نظر داشته باشید ریل های آهنی برای تیغه های گالوانیزه و ریل های آلومینیومی برای تیغه های آلومینیوم و پلی کربنات استفاده می شود.

درب کرکره ای در قم

موتور

پس از بررسی تیغه ، قوطی و ریل ها نوبت به بررسی موتور رسیده است. قبل از بررسی انواع موتور کرکه برقی توجه داشته باشید که علاوه کرکره برقی گروه صنعتی خاتم تولید کننده سقف اتوماتیک در قم می باشد.موتوری که قیمت کرکره برقی در قم منصفانه ای دارد توبولار می باشد.موتور توبولار از یک موتور استوانه ای شکل با طول حدود 50 سانت استفاده می شود که از یک طرف لوله یا شفت داخل شده به وسیله پیچ به آن محکم ثابت می شود. چرخش بخش متحرک موتور شفت را به گردش در می آورد و باعث جمع شدن تیغه ها به دور شفت یا باز شدن آنها می شود.با توجه به محدودیت موتور این نوع کرکره برای درب های با مساحت کوچک یا متوسط استفاده می شود. این موتور پر استفاده ترین نوع موتور در کرکره برقی می باشد.

موتور ساید

موتور ساید از لحاظ ظاهری و کارایی متفاوت هستند ، موتورهای ساید کرکره برقی معمولا برای کرکره برقی که دارای وزن زیاد می باشد استفاده می شود.این موتور های دارای امنیت بالاتری می باشند.در هنگام خرابی از سقوط تیغه جلوگیری می شود که بسیار مهم است.کرکره اتوماتیک با موتور ساید به دلیل قرار گرفتن موتور بیرون از لوله وعدم وجود محدودیت فضا برای موتور ، بیشتر است . موتور های قوی تر برای درب ها بزرگ و صنعتی کزینه ایده آل می باشد.

موتور سانترال در دو نوع 180 و 280 نیوتن وجود دارد که در وسط شفت کرکره برقی قرار می گیرد و با کمک کاسه فنر می تواند تیغه سنگین را بالا بکشید.این موتور برای تیغه های قدیمی و فولادی لانه زنبوری کاربرد دارد .

موتور کرکره برقی

شفت یا لوله وسطی

شفت قسمتی از کرکره هستند که تیغه های دور آنها رول می شود و در سایز های مختلف بکار می روند.جنس شفت ها از فولاد بوده و سایز شفت های 11 سانت و 76 میلی متر می باشد.

نصب

هنگام نصب ابتدا قوطی ها نصب می شوند در قسمت کناره ها ، بعد لوله جا می وفتد و سپس تیغه و موتور نصب می شود.

مهمترين قسمت يك كركره برقي؟
  • تیغه ( متر مربع * قیمت )
  • شفت ( متر مربع )
  • موتور
  • برد
  • نصب
مزیت های کرکره برقی
  • راحت بود و بالا جمع شدن
  • زیبایی
  • کنار ها فضا اشغال نمی کند
  • تنوع رنگ
  • قابل بازیافت
  • نیاز به رنگ آمیزی ندارد
  • طول عمر و عدم زندگی
قيمت كركره برقي پاركينگ اتوماتيك در قم

يكي مزيت هاي اين محصول

امروزه يكي از قسمت هاي اصلي مغازه ها و يا ساختمان هاي مختلف كركره برقي مي باشد . اين محصول در قم بسيار مورد استفاده قرار ميگيرد كه گروه صنعتي خاتم به دليل حذف واسطه ها و خريد مستقيم از كارخانه قيمت كركره برقي در قم را به صورت مناسب ترين شكل در اختيار مشتريان قرار مي دهد. اين محصول با نيروي الكتريكي كنترل مي شود و استفاده از ريموت مي توان حتي از فاصله دور درب را باز يا بسته كرد. اين محصول در انواع طرح و رنگ در مجموعه ما موجود مي باشد كه با سليقه خودتان آن را انتخاب كنيد . اين محصول را به نام كركره اتوماتيك در قم نيز شناخته شده است . با توجه به اين نكته كه كركره هاي قديمي خيلي زود دچار زنگ زدگي مي شدند اين كركره ها طول عمر بالايي دارد بسيار بادوام مي باشد .

اين نكته را در نظر داشته باشيد اين كركره را با هم ابعادي مي توانيد پياده سازي كنيد . يكي ديگر از مزيت هاي اين كركره هاي قديمي نسبت به كركره هاي جديد باز و بسته سخته كركره قديمي مي باشد ، اما در كركره جديد به سادگي با يك ريموت مي توانيد در را باز و بسته كنيد . اما كركره برقي در قم به اين شكل نمي باشد . اين محصول تا سالهاي زياد براي شما كار مي كند و دچار مشكل به سختي مي شود . با هر شرايطي آب و هوايي براي شما كار مي كند ، دچار زنگ زدگي و رنگ پريدگي نخواهد شد . يگي ديگر از مزيت هاي آن اين است كه نيازمند زنگ آميزي ساليانه نخواهد داشت.

كركره قم
درباره كركره برقي بيشتر بدانيد ؟

گروه صنعتي خاتم جز برترين و اولين توليد كنندگان كركره برقي در قم مي باشد. كركره برقي جز مهمترين قسمت هاي هر ساختمان ، فروشگاه و مغازه مي باشد . به نوعي امنيت فروشگاه يا مغازه خود را مي توانيد تامين كنيد . زيبايي مناسبي در ساختمان خود داشته باشيد . محل كمي براي اين محصول نياز است و فضاي كمي نياز دارد . همانند كركره برقي هاي قديمي نياز نيست هنگام باز كردن به يك سمت هل داده شود و يا دچار زنگ زدگي شود . اين محصول با ريموت خود به سادگي باز يا بسته مي شود و به دليل نوع جنس اين محصول هيچگاه دچار زنگ زدگي نخواهد شد . كركره برقي را مي توان به نوعي يك سيستم حفاظتي و كنترلي در نظر داشت كه با استفاده از برق ، كركره ها باز و بسته مي كند .

اين سيستم بسيار پر كاربرد بوده و مورد استقبال بالايي قرار گرفته است . در كركره آهني سنتي هنگام باز كردن مغازه بايد به سختي كركره را بالا داده و هنگام بستن كركره را به پايين هدايت مي كرديد . خيلي از اوقات فنر آن در ميرفت و دچار مشكل جدي مي شديد . پس از مدتي دچار زنگ زدگي مي شود و نياز به رنگ آميز ساليانه خواهيد داشت. اما در كركره برقي هاي جديد نياز به رنگ آميزي ساليانه نخواهيد داشت . در مدل هاي مختلف به بازار عرضه مي شود . قيمت كركره برقي در قم نسبت به كركره برقي قديمي تفاوت كمي داشته ولي مزيت هاي فراوان آن باعث مي شود كه قطعا كركره برقي هاي جديد انتخاب شود. جهت كسب اطلاعات بيشتر و مشاوره رايگان در اين زمينه مي توانيد با مشاورين فروش گروه صنعتي خاتم در تماس باشيد .

ممنون كه تا اين قسمت از مقاله وقت گذاشتيد و مطالعه كرديد.

6 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *