قیمت پنجره آلومینیومی

قیمت پنجره آلومینیومی

پنجره جز مهم ترین قسمت های یک ساختمان می باشد . اگر قصد دارید برای ساختمان خود پنجره تهیه کنید و یا قصد بازسازی پنجره های قدیمی خود را دارید در این مقاله شما را راهنمایی خواهیم کرد . پنجره در نور ساختمان نقش اساسی دارا است و به نوعی چشم ساختمان محسوب می شود. اگر پنجره مناسب برای ساختمان خود تهیه نکنید ، در آینده ای نزدیک با مشکلات فراوانی مواجه خواهید شد . نکته قابل توجه این است که در دمای ساختمان پنجره نقش اصلی را ایفا می نماید.پنجره آلومینیومی یکی از پرطرفردار ترین متریال های ساخت پنجره می باشد که قیمت پنجره آلومینیومی نیز بستگی به موارد زیادی دارد که در این مقاله قصد داریم با شما عزیزان در میان بگذاریم . با مطالعه این مقاله اطلاعاتی دریافت خواهید کرد که می توانید خریدی آگاهانه داشته باشید ، پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

قیمت پنجره آلومینیومی

انواع قاب پروفیل

همانطور که در فوق ذکر شد پنجره یکی از مهمترین قسمت های هر ساختمان می باشد و همانند چشم ساختمان است . اگر میخواهید پنجره تهیه نمایید ، باید به نکات بسیاری توجه نمایید که مهمترین آنها انتخاب پروفیل یا همان قاب پنجره می باشد . در حال حاضر و هنگام نگارش این مقاله در سطح کشور سه قاب موجود می باشد که بیشتر استفاده شده و فروش بالایی دارند . مورد اول که تقریبا میشه گفت کمتر از بقیه کاربرد دارد ، قاب آهنی می باشد ، مشکل اصلی این قاب آهنی بودن آن است که دچار زنگ زدگی می شود و هر ساله نیاز به رنگ آمیزی دارد . آهن رسانا می باشد و گرما و سرما را عبور می دهد و این بدان معناست که عایق حرارتی نمی باشد البته قیمت پنجره آلومینیومی کمی بالاتر از آهنی می باشد.

مورد بعدی که بسیار پرفروش بوده و توانسته به محبوبیت بسیار بالایی دست پیدا کند یو پی وی سی می باشد . پروفیل یو پی وی سی یا پلی وینیل کلراید بدون پلاستیک در شاخه های 6 متری تولید می شود و بسیار مزایای فراوانی دارا می باشد . این نوع پروفیل بسیار عایق قوی بوده و در برابر سرما و گرما به صورت کامل مقاوم می باشد . این نوع از قاب پنجره سرما و گرما را به هیچ شکل از خود عبور نمی دهد و علاوه بر این مورد عایق صوتی بسیار قوی نیز می باشد. پنجره Upvc نیازی به رنگ آمیزی سالیانه و نظافت و نگهداری نخواهد داشت و رنگ سفید خود را حفظ خواهد کرد . یو پی وی سی دوست دار محیط زیست می باشد و برای محیط زیست مشکلی ایجاد نخواهد کرد و بعد از عمر مفید خود به چرخه طبیعی باز خواهد گشت.

پنجره آلومینومی

پنجره آلومینیومی

پس از بررسی قاب های مختلف از جمله آهن و Upvc و بررسی اجمالی از هر کدام نوبت به پنجره آلومینیومی رسیده است . آلومینیوم سالهای طولانی است که در ساخت درب و پنجره مورد استفاده قرار گرفته است . آلومینیوم در طی سالهای اخیر بسیار پیشرفت داشته و تغییرات زیادی کرده است . به عنوان مثال قیمت پنجره ترمال بریک نسبت به قیمت پنجره آلومینیومی بالاتر می باشد . ویژگی مهم درب و پنجره آلومینیوم قاب محکم و دوام این متریال در سازه های مسکونی و تجاری می باشد . این محصول در ساختمان های تجاری ، اداری و مسکونی به طور فزاینده ای محبوب شده است. از جمله ویژگی مهم این محصول می توان گفت تقریبا هر رنگ و سبکی که بخواهید برای درب و پنجره ساختمان خود می توانید سفارش دهید. انواع درب و پنجره با هر نوع بازشویی قابل پیاده سازی می باشد.

مزیت های درب و پنجره آلومینیوم

توجه داشته باشید که قیمت پنجره آلومینیومی الخصوص قیمت پنجره ترمال بریک نسبت به پنجره Upvc ممکن است کمی بالاتر باشد ، اما آیتم های دیگری مثل شیشه و یراق آلات نیز در این مورد تاثیر گذار می باشند.

دوام یکی از اصلی ترین و مهمترین ویژگی های اختصاصی درب و پنجره با سیستم آلومینیوم می باشد . این عامل به مرور زمان در پنجره آهن و چوب از بین می رود و طولانی مدت قابل استفاده نمی باشد . طول عمر فلز آلومینیوم بسیار بالا می باشد و بسیار عنصر مقاومی است .

پنجره آلومینیومی نیاز به نگهداری و تعمیر کمی دارد . این متریال اندازه درب و پنجره ها با متریال های دیگر نیاز به رنگ آمیزی نخواهد داشت . نظافت آن بسیار ساده می باشد . درب و پنجره آلومینیومی بسیار کم دردسر می باشند و سالیان سال برای شما عمر مفید خواهند داشت.

آلومینیوم سبک ترین فلزی است که در جهان یافت می شود که می توانید به صورت اختصاصی در تولید درب و پنجره از آن استفاده کنید. توجه داشته باشید که پنجره آلومینیوم نسبت به پنجره Upvc بسیار باریک تر می باشد . همچنین طراحی ظریف و باریک آن باعث می شود منظره ای زیباتر و نمای ساختمانی جذاب تری داشته باشید.

ماندگاری آلومینیوم نسبت به قیمت پنجره آلومینیومی که پرداخت می نمایید بسیار توجیه اقتصادی خواهد داشت . این متریال طول عمر بسیار طولانی و مفیدی دارا است که باعث می شود به نوعی سرمایه گذاری انجام داده باشید. این متریال نسبت به ظرافتی که دارا است بسیار مستحکم و قوی می باشد . آکرول یکی از برترین پروفیل های آلومینیوم است و توجه داشته باشید که قیمت پنجره آکرول نسبت به آکپا کمی پایین تر می باشد.

قیمت درب و پنجره آلومینیومی

مشکل پنجره آلومینیومی

در ابتدای مقاله به معرفی و بررسی درب و پنجره آلومینیوم پرداختیم و در زمینه قیمت پنجره آلومینیومی صحبت کردیم . پس از این موارد به مزایای این متریال پرداختیم و نوبت به بررسی بزرگترین مشکل این متریال رسیده است . همانطور که می دانید فلز آلومینیوم رسانا می باشد . این رسانا بودن بدان معناست که گرما ، سرما ، جریان الکتریکی و صدا را از خود عبور می دهیم . در این مقاله کاری به جریان الکتریکی نداریم و مشکل در زمینه گرما و سرما می باشد . در نظر داشته باشید که بیرون از ساختمان شما بسیار هوا سرد و برفی می باشد ، این بدان معناست که قسمت بیرونی پنجره شما بسیار سرد می باشد و این رسانا بودن یعنی سرما را به قسمت داخلی پنجره انتقال می دهد .

نتیجه این عمل عدم عایق بودن سرما و گرما در پنجره شما می باشد. این مشکل در پروفیل ترمال بریک حل شده و قیمت پنجره آکپا که برند یک پروفیل آلومینیوم می باشد نسبت به مزیت هایی که دارد مناسب می باشد.

حل این مشکل

همانطور که در فوق ذکر شد آلومینیوم رسانا می باشد و عایق حرارتی قوی نمی باشد . در طی این سالها و با پیشرفت تکنولوژی راه حلی برای این مساله عنوان شده که با نام ترمال بریک شناخته می شود . ترمال بریک نام تیغه ای است که فاصله ای بین آلومینیوم ایجاد می کند و از اتصال هر دو به یکدیگر جلوگیری می کند . این تیغه اجازه انتقال گرما و سرما را نخواهد داد و مشکل تا حدود زیادی حل خواهد شد. گروه صنعتی خاتم به عنوان بزرگترین تولید کننده پنجره دوجداره در قم و کشور می باشد که می توانید بهترین قیمت پنجره آلومینیومی را از آن تهیه نمایید . ممنون که تا انتهای مقاله مارو همراهی کردید و وقتتون رو در اختیار ما گذاشتید .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *