قیمت پنجره دوجداره ویستابست

قیمت پنجره دوجداره ویستابست

اگر در حال ساخت و ساز هستید و یا قصد تعویض پنجره های قدیمی خود را دارید ، هنگام تحقیق درباره خرید پنجره دوجداره با یکسری سوالات مواجه خواهید شد. ما در این مقاله قصد داريم به سوالات مهم در اين زمينه پاسخ داده و همچنين به صورت تخصصي در زمینه قیمت پنجره دوجداره ویستابست و مزایا و معایب این برند  پروفيل مطرح صحبت خواهیم کرد . همانطور که در فوق گفته شد اين سوالات بسيار مهم مي باشند و تاثير مستقيم در كيفيت و قيمت درب و پنجره نهايي شما خواهند داشت. سعي كرده ايم اطلاعاتي مهم و كاربردي را در اختيار شما كاربران عزيز بگذاريم كه بتوانيد بهترين تصميم ممكن را بگيريد پس تا انتهاي مقاله با ما همراه باشيد كه بتوانيد خريدي آگاهانه داشته باشيد.

  • از بین متریال های UPVC ، آهن و آلومینیوم کدام را تهیه کنم؟
  • از بین برند ها متعدد پروفیل موجود در بازار کدام بهتر است؟
  • آیا شیشه تک جداره ، دوجداره و یا سه جداره باید تهیه کنم؟
  • یراق آلات چیست و چه برندی بهتر است؟
  • نصب چیست و هزینه نصب چقدر است ؟
  • قیمت پنجره دوجداره ویستابست در مقابل قیمت پنجره هافمن ؟
قیمت پنجره ویستابست

پنجره دوجداره چيست ؟

همانطور كه گفته شد خريد يك پنجره دوجداره نياز به آگاهي دارد و از قسمت هاي مهم تشكيل شده است كه بايد به هر كدام توجه ويژه اي داشت كه شامل پروفيل مي باشد . پروفيل Upvc مهمترين قسمت پنجره مي باشد . گران ترين قسمت يك پنجره پروفيل آن مي باشد و قيمت پنجره دوجداره ويستابست نسبت به پروفيل هاي ديگر به دليل استاندارد هاي بالايي كه دارد كمي گران تر مي باشد.

يكي از برترين پروفيل هاي پنجره را مي توان پنجره ويستابست دانست. پروفيل مناسب و استاندارد نقش مستقيم در عايق بودن پنجره هاي شما دارد . با پروفيل ويستابست مي توانيد پنجره هاي تك جداره ، دوجداره و سه جداره داشته باشيد . پنجره دوجداره به پنجره اي مي گويند كه از دو جداره شيشه تشكيل شده است . در گذشته پنجره هاي آهني وجود داشت كه از تك جداره تشكيل شده بود اما عايق صوتي و حرارتي نبود  با آمدن پنجره هاي يو پي وي سي دوجداره اين مشكلات برطرف شد . در ميان دو جداره شيشه از گاز آرگون تزريق مي كنند كه باعث شده عايق آن قوي تر نيز بشود.

پنجره Upvc ویستابست

همانطور که در فوق ذکر شد عوامل زیادی در قیمت پنجره ویستابست نقش دارند . ويستابست پروفيل يو پي وي سي مي باشد كه در ادامه به بررسي اين متريال محبوب و پر فروش خواهيم پرداخت . پنجره یکی از قسمت های اصلی محیط ساختمان می باشد . در انتخاب پنجره باید توجه ویژه ای داشته باشید ، زیرا مدت زمان طولانی از آنها استفاده نمی کنید. یکی از کاربرد های پنجره نورگیر منزل می باشد . پنجره نیز  باعث می شود سر و صدای اضافی به منزل راه داده نشود و از آلودگي صوتي جلوگيري مي كند ، پنجره نیز باعث عایق حرارتی خانه شما می شود . در انتخاب در و پنجره توجه زیادی داشته باشید. توجه داشته باشید که مجموعه ما علاوه بر ارائه بهترین قیمت ویستابست ، بهترین قیمت پنجره وین تک را به بازار ارائه می کند..

يو پي وي سي چيست ؟ يو پي وي سي يا پلي وينيل كلرايد يك محصول محبوب و با كاربرد هاي فراوان مي باشد كه يكي از كاربرد هاي آن را مي توان براي ساخت پنجره دانست . پروفيل را در ماشين آلات بسيار پيشرفته توليد مي كنند و به شاخه هاي 6 متري برش مي دهند و به دست توليد كننده مي رساند . حال كيفيت اين پروفيل تويد شده آيا استاندارد مي باشد و مزيت هايي كه مد نظرمان مي باشد را دارا است را در ادامه بررسي خواهيم كرد. يكي از مزيت هاي پروفيل ويستابست دارا بودن استاندارد رآل آلمان مي باشد . اين استاندارد كه بسيار سخت به توليد كننده پروفيل اهدا مي شود نشان دهنده كيفيت بالاي يك پروفيل است و در كشور ما نيز چند استاندارد ديگر رايج مي باشد كه تمامي آنها را پنجره ويستابست دارا مي باشد.

پنجره ویستابست

پنجره آلومینیوم یا پنجره UPVC و یا آهن؟

جنس قاب درب و پنجره ای که خریداری می کنید بسیار مهم می باشد . هم اکنون در سطح کشور ما از سه نوع متریال آهن ، یو پی وی سی و آلومینیوم مورد استفاده قرار میگیرد. بین این سه نوع متریال محبوب ترین و پر استفاده ترین آنها یو پی وی سی است . یو پی وی سی به دلیل خواص ذاتی که دارد نسب به دو متریال دیگر استاندارد تر و مزایای بیشتری نسبت به بقیه دارد که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.پنجره آلومینیوم خود به دو دسته کلی نرمال و ترمال بریک دسته بندی می شود . که به طور کلی چون آلومینیوم رسانا می باشد همانند یو پی وی سی عایق صوتی و حرارتی قوی نمی باشد . با پیشرفت تکنولوژی آلومینیوم نرمال که رسانا می باشد را با استفاده از تیغه پلی امید مبدل ساخته به الومینیوم ترمال بریک .

این تیغه پلی امید باعث میشه اتصال بین آلومینیوم در بیرون و داخل پنجره از بین برود و عایق حرارتی آن قوی تر شود . اما در کل بازهم یو پی وی سی نسبت به آلومیینوم ترمال بریک از عایق حرارتی ضعیف تری برخوردار می باشد قیمت پنجره ویستابست نسبت به قیمت پنجره آکپا که به نوعی می توان گفت بهترین قیمت پنجره ترمال بریک می باشد بیشتر از قیمت پنجره دوجداره ویستابست می باشد . مورد سوم پنجره های آهنی می باشند . پنجره های آهنی نیاز به رنگ آمیزی سالیانه داشته و با مشکلات زیادی مواجه خواهید شد .

قیمت پنجره دوجداره ویستابست

پروفیل یو پی وی سی پنجره ویستابست

پروفیل یو پی وی سی یا همان پلی وینیل کربنات یکی از پر طرفدارترین متریال های رایج در صنعت درب و پنجره کشور می باشد.برند های متعددی در سطح کشور در حال تولید پروفیل یو پی وی سی می باشند . می توان گفت برترین پروفیل ، پنجره ویستابست می باشد. وزن این پروفیل نسبت به سایر پروفیل ها بالاتر می باشد و کیفیت آن نیز بالاتر است . این پروفیل ضمانت نامه کتبی به خریداران می دهد که به مشکل خوردن و زرد شدن پروفیل را تضمین می کند. اما قیمت پنجره ویستابست نسبت به پروفیل های دیگر نظیر قیمت پنجره ماوی  بالاتر است . اگر بودجه خود را به گونه ای تنظیم کردید که می توانید هزینه کنید ، بهترین انتخاب برای شما پنجره دوجداره ویستابست می باشد.

قیمت ویستابست

آيا قيمت پنجره دوجداره ويستابست منطقي مي باشد ؟

پنجره ويستابست در مقايسه با ساير پنجره هاي ديگر در حالتي كه يراق آلات مصرفي ، شيشه ، نصب و مونتاژ يكي باشد بهتر مي باشد و قيمت آن مناسب است . اما ممكن است شرايطي پيش بيايد كه پروفيل ويستابست مشترك باشد اما توليد كننده متفاوت باشد و نوع مونتاژ و كيفيت ماشين آلات برابر نباشد و كيفيت برابر نباشد . مساله مهم ديگر يراق آلات مي باشد . شما ممكن بهترين پروفيل بازار يعني ويستابست را تهيه نماييد اما يراق آلات استاندارد نداشته باشد كه در اين صورت با اينكه پروفيل بسيار مناسبي داريد اما پنجره نهايي استاندارد و مناسب نمي باشد . در حال حاضر در سطح كشور سه نوع يراق آلات آلماني ، ترك و ايراني مي باشد . يراق آلات آلماني طبيعي است كه كيفيت بسيار بالايي دارا باشند اما قيمت آن بالاتر است .

يراق آلات ترك نيز بسيار با كيفيت است و آلياژ استفاده شده در آن مناسب مي باشد و قيمت آن پايين تر از آلماني مي باشد . در حال حاضر چند برند يراق ايراني در حال توليد مي باشند كه بعضي از آن ها مناسب و استاندارد مي باشند. شيشه نيز مهم است كه تك جداره استفاده كنيد ، دو جداره و يا سه جداره باشد . سعي كنيد در قسمت هايي كه نياز به عايق نداريد از تك جداره براي پايين آوردن قيمت استفاده كنيد ، در جاهايي كه آلودگي صوتي و حرارتي برايتان مهم است از دو جداره استفاده كنيد و اگر در مكان شلوغ و پر رفت آمد زندگي مي كنيد و آلودگي صوتي اذيت مي كند شما را مي توانيد از سه جداره استفاده كنيد . اگر تمامي موارد فوق استاندارد باشد اما مونتاژ مناسب نباشد كيفيت و كارايي لازم را نخواهيد داشت.پس توليد كننده مناسب را انتخاب نماييد.

 

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *