قیمت پنجره هافمن

اگر در حال ساخت و ساز هستید و یا قصد تعویض پنجره های قدیمی خود را دارید معمولا با چند چالش مواجه خواهید شد. یکی از عوامل مهم و حیاتی در خرید پنجره دوجداره قیمت آن است . ما در این مقاله قصد داریم به بررسی قیمت پنجره هافمن بپردازیم و به طور كلي عوامل موثر بر قيمت و كيفيت يك پنجره را بررسي كنيم . قیمت پنجره دوجداره هافمن نسبت به قیمت پنجره ویستابست پایین تر می باشد اين به اين معني است كه با اينكه هافمن جز سه پروفيل برتر بازار است اما قيمت آن نسبت به پروفيل درجه يك ويستابست كمتر مي باشد . یک پنجره Upvc معمولا از چند قسمت اصلی تشکیل شده است که مهمترین آن پروفیل می باشد . برند های پروفیل زیادی در سطح کشور موجود می باشد که یکی از بهترین پروفیل هاي موجود هافمن می باشد.

پروفیل هافمن دارای گواهینامه رآل آلمان می باشد ، گواهينامه رآل آلمان يكي از بهترين شركت هايي مي باشد كه بر اساس استانداردهاي سختگيرانه بر پروفيل اين ضمانت را اعطا مي نمايد . داشتن اين استاندارد پروفيل به اين معني است كه با خيالي آسوده اين پروفيل را براي پنجره خود انتخاب كنيد. تعداد بسيار كمي از پروفيل هاي موجود در كشور همانند پنجره هافمن داراي رآل آلمان مي باشد. این پروفیل دارای وزن مناسب و کیفیت بالایی است و با توجه به مواد اوليه استانداردي و درجه يكي كه در جهت ساخت اين پروفيل استفاده شده طول عمر مفيد آن بسيار طولاني مي باشد . با آزمایشات متعدد که از این پروفیل گرفته شده است در شرایط مختلف آب و هوایی در کشور دچار زرد شدگی نخواهد شد.پروفیل هافمن دارای 25 سال ضمانت نامه کتبی تغيير رنگ و شكل می باشد.

قیمت پنجره هافمن

پنجره هافمن

تیم هافمن به عنوان اولین تولید کننده پروفیل های لاستیک دار سری 70 در ایران می باشد که با به کارگیری مدرن ترین دستگاه ها و ماشین آلات صنعتی توانسته رضاتمندی مشتریان را از خوب بودن به بهترین بودن مبدل سازد.هافمن توانسته با تبلیغات گسترده خود به خوبی خود را به مردم معرفی کند و به محبوبيت بسيار بالايي دست پيدا كند . میتوان گفت پروفیل هافمن جز سه پروفیل برتر ، محبوب و پر فروش سطح کشور مي باشد. قیمت پنجره دوجداره هافمن نسبت به قیمت پنجره وین تک نیز پایین تر می باشد . هافمن نیز دارای کنترل کیفیت چند مرحله ای نیز بوده و همچنین به خریداران خود 25 سال ضمانت تغییر رنگ و شکل ارائه می کند. مقاومت بالا در برابر ضدا ، حرارت و گرد و غبار نیز از دیگر ویژگی های این برند است.

قیمت هافمن

پروفیل هافمن

همان طور که گفته شد قیمت پنجره هافمن نسبت به وزن پروفیل و کیفیت بالای آن مناسب می باشد . این پروفیل یکی از انواع مرغوب و پرطرفدار پروفیل درب و پنجره در ایران می باشد.این برند معروف به پشتوانه سال ها تلاش و تجربه توانسته پروفیلی بسیار مطلوبی را روانه بازار کند. این پروفیل مقاومت بالایی در مقابل تغییرات دمایی ، آلودگی ، تابش مستقیم نور خورسید و رطوبت دارا می باشد. این عامل باعث شده در انواع شرایط آب و هوایی نظیر اب هوای گرم که در معرض مستقیم نور خورشید است تغییر رنگ نداده. پنجره دوجداره هافمن دارای 25 سال ضمانت نامه کتبی می باشد.همچنین این پروفیل قابلیت نصب شیشه 24 ميلي و و کنترل و مهار وزن های شیشه سنگین را دارا می باشد . با این پروفیل می توانید پنجره دوجداره و سه جداره تولید کنید.

پروفيل يو پي وي سي چيست و چرا انقدر نزد مردم محبوب شده است؟ پلي وينيل كلرايد يا يو پي وي سي يك ماده كه در شاخه هاي 6  متري به توليد كنندگان به فروش مي رسد . توليد كنندگان محترم بر اساس ابعاد پنجره آن را برش مي دهند

پروفيل يو پي وي سي مزاياي بسيار فراواني دارا است كه باعث محبوبيت و پر فروش بودن آن شده است . البته در نظر داشته باشيد كه اگر مي خواهيد از اين مزاياي بهره مند شويد حتما بايد پروفيل استاندارد تهيه نماييد. درست است كه قيمت پنجره هافمن نسبت به پروفيل هاي متفرقه بالاتر مي باشد ، اما خيالتان راحت است كه از مزيت هاي فراوان Upvc مي توانيد بهره ببريد.

پروفیل ماوی یکی از برترین پروفیل های سطح کشور می باشد که قیمت پنجره ماوی و قیمت پنجره دوجداره هافمن تقریبا در یک سطح بوده و از وزن و کیفیت یکسانی برخوردار می باشند.

قیمت پنجره دوجداره هافمن

پنجره Upvc هافمن

یکی از برترین تولید کنندگان پروفیل سطح کشور هافمن می باشد. یو پی وی سی یا پلی وینیل کلراید ماده ای است که به طور ذاتی سفید رنگ می باشد که باعث شده رنگ پرفیل به طور معمول سفید باشد . اما برند هافمن چند رنگ متنوع از این پروفیل را به بازار عرضه کرده است . قیمت پنجره هافمن رنگی نسبت به سفید کمی گران تر می باشد. یکی دیگر از دلایل خرید یو پی وی سی به صرفه بودن آن نسبت به مزایای فراوانی که دارد می باشد. یو پی وی سی طول عمر بالایی داشته و سالهای زیادی در خدمت ساختمان شما می ابشد . کیفیت بالا و کارایی قوی از دیگر ویژگی ها و برتری های یو پی وی سی می باش .

در پنجره یو پی وی سی قابلیت تعویض پنجره های قدیمی بدون تخریب می جود می ابشد . یو پی وی سی عایق صوتی بسیار قوی می باشد و اگر در کنار مدرسه و یا خیابان پر رفت آمد هستید و نیاز به آرامش دارید می توانید از پروفیل یو پی وی سی الخصوص پنجره هافمن استفاده نمایید. با پنجره یو پی وی سی به دلیل عایق حرارتی بسیار قوی که دارای می باشد قبوض انرژی شما کاهش پیدا می کند . این پروفیل به ارزش افزوده ساختمان شما اضافه می کند و به نوعی سرمایه گذاری محسوب می شود.جهت اطلاع از هزینه های قیمت هافمن می توانید به مشاورین گروه صنعتی خاتم در ارتباط باشید.

ايا قيمت هافمن منطقي است؟

قبل از اينكه بررسي كنيم كه قيمت هافمن منطقي است يا نه بايد چند نكته را بدانيد . يك پنجره دوجداره با سيستم يو پي وي سي از چند قسمت اصلي تشكيل شده است . پروفيل قسمت عمده قيمت پنجره را تشكيل مي دهد كه در حال حاظر در سطح كشور از سه پروفيل رايج استفاده مي شود . آهن ، آلومينيوم و يو پي وي سي . آهن كه به شكلي از رده خارج شده است پس از مدتي كوتاه دچار زنگ زدگي و خوردگي مي شود و به هيچ شكلي عايق نمي باشد . پروفيل آلومينيوم بسيار زيبا مي باشد و با آن ظرافت بالايي كه دارد وزن بسيار زيادي را تحمل مي كند . طول عمر آلومينيوم بسيار بالاست . اما مشكل آلومينيوم عايق نبودن آن است . پروفيل Upvc قيمت مناسب تري نسبت به آهن و آلومينيوم داشته و همچنين مشكلات آنها را ندارد.

پس يو پي وي سي انتخاب بهتري است . Upvc متريالي بهتر است و هافمن جز بهترين پروفيل بازار ايران كه داراي ضمانت نامه مي باشد . از همه مهم تر گواهينامه رآل آلمان را دارا مي باشد. پس مي توان گفت قيمت هافمن كه از آلومينيوم و آهن پايين تر است و مزيت هاي فراواني نسبت به آنها داشته و مشكلات آنها را ندارد بسيار منطقي و مناسب مي باشد . مي توان گفت دليل پر فروش بودن اين متريال همين مي باشد. توجه ويژه اي داشته باشيد كه اگر شيشه ، يراق آلات ، نصب ، مونتاژ ، گالوانيزه ، پيچ نصب و چسب عايق به صورت استاندارد نباشد و حتي پروفيل شما هافمن هم باشد ديگر مزيت هاي مورد نظر را نخواهيد داشت. پس توجه ويژه اي به تمامي اجزا داشته باشيد . بهترين قيمت پنجره هافمن را مي توانيد از گروه صنعتي خاتم تهيه نماييد.

4 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *