قیمت پنجره ترمال بریک

قیمت پنجره ترمال بریک

در هنگام ساخت و ساز یا بازسازی ساختمان یکی از اصلی ترین و مهمترین قسمت ، انتخاب درب و پنجره می باشد . درب و پنجره همانند چشم های ساختمان شما می باشد و بسیار مهم و حائز اهمیت است . با درب و پنجره می توانید نور ساختمان خود را تنظیم کنید و سرما ، گرما را کنترل نمایید . با درب و پنجره تهویه منزل خود را انجام می دهید . جزئی از زیبایی نمای ساختمان شما پنجره ها می باشد . بسیار نکات مهم دیگری می باشد که باعث می شود خریداران عزیز توجه ویژه ای به خرید درب و پنجره داشته باشند . ما در این مقاله قصد داریم به عوامل موثر بر قیمت پنجره ترمال بریک بپردازیم اما قبل از آن به طور کامل به شرح کلی عوامل موثر بر قیمت درب و پنجره را بررسی خواهیم کرد

قیمت پنجره ترمال بریک

اجزا اصلی و عوامل موثر بر قیمت و کیفیت یک پنجره

همانطور که در فوق ذکر شد انتخاب پنجره مناسب بسیار مهم و حائز اهمیت است و نقس اساسی در ساختمان شما ایفا می کند ، پس باید توجه ویژه ای به این قضیه داشته باشید و با اطلاعات جامع و کامل به سراغ خرید آن برورید . ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات مفید و مهمی به شما منتقل کنیم که هنگام خرید درب و پنجره بتوانید خریدی مناسب و عاقلانه انجام دهید . عوامل موثر بر قیمت و کیفیت یک درب و یا پنجره به شیش عامل بستگی دارد که این شیش عامل شامل پروفیل ، یراق آلات ، شیشه ، مونتاژ ، گالوانیزه و نصب می باشد . این 6 مورد بسیار مهم می باشند و اگر یکی مورد آن به خوبی انجام نشده باشد و متریال مناسب استفاده نشده باشد ، اون مزایایی که مد نظرتون می باشد و کاربردی را که میخواهید نخواهند داشت.

ما در این مقاله قصد داریم به طور تخصصی در زمینه قیمت پنجره ترمال بریک صحبت کنیم ولی قبل از آن باید نکات مقدماتی را خدمتتان عرض کنیم . به عنوان مثل بهترین برند پنجره ترمال بریک آکپا می باشد که قیمت پنجره آکپا نسبت به تمامی پروفیل یو پی وی سی و چه در آلومینیوم بالاتر می باشد . قصد داریم دلایل این گران بودن پنجره ترمال بریک را نیز بررسی کنیم . در حال حاضر در سطح کشور سه نوع متریال اصلی برای ساخت درب و پنجره استفاده می شود که شامل آهن ، یو پی وی سی و آلومینیوم می باشد. آهن که قدیمی شده و با مشکلاتی نظیر زنگ زدگی و رنگ آمیزی سالیانه مواجه می شوید . یو پی وی سی بسیار محبوب بوده و مزیت های فراوانی دارد و عایق بسیار قوی می باشد . در ادامه به بررسی آلومینیوم می پردازیم.

قیمت پنجره آلومینیوم ترمال بریک

آلومینیوم ترمال بریک چیست ؟

همانطور که در فوق ذکر شد عواملی که کیفیت و قیمت یک پنجره را تشکیل می دهند شامل پروفیل ، شیشه ، یراق آلات ، مونتاژ و نصب می باشد . مهمترین قسمت یک پنجره دوجداره پروفیل می باشد . قیمت پنجره ویستابست و قیمت پنجره آکپا هر کدام در متریال خود جز بالاترین می باشد . انتخاب پروفیل و یا همان قالب و چهارچوب پنجره بسیار مهم می باشد و باید توجه ویژه ای به این قضیه داشته باشید. در حال حاظر در کشور ما سه نوع پروفیل استفاده می شود که شامل آهن ، یو پی وی سی و آلومینیوم می باشد . در این مقاله قصد داریم به طور تخصصی به قیمت پنجره ترمال بریک بپردازیم که یکی از محبوب ترین متریال های مورد استفاده در سطح کشور است . آلومینیوم خود به دسته آلومینیوم نرمال و آلومینیوم ترمال دسته بندی می می شود.

برای توضیح تفاوت آلومینیوم نرمال و ترمال ابتدا باید به این نکته توجه نمایید که آلومینیوم فلز می باشد و رسانا است یعنی عایق حرارتی قوی نمی باشد . اگر بیرون از منزل هوا سرد باشد این فلز سرما را منتقل می کند به داخل و همانند Upvc عایق قوی نمی باشد . پروفیل نرمال تا قسمت کمی این مشکل را حل کرده است ولی در ترمال بریک به طور کلی این مشکل حل شده . در پروفیل ترمال بریک یک لایه تیغه پلی آمید بین پروفیل استفاده می شود که اتصال دو طرف را از بین می برد ، این عمل باعث شده عایق حرارتی آن مناسب و استاندارد شود . نکته مهم این است که قیمت پنجره ترمال بریک نسبت به قیمت پنجره نرمال بالاتر می باشد .

در مناطقی که نیاز به عایق حرارتی ندارید میتوانید برای صرفه جویی در هزینه ها از آلومینیوم نرمال استفاده نمایید.

پنجره ترمال بریک

مزیت های پروفیل آلومینیوم ترمال بریک

قبل از بررسی مزایای پروفیل ترمال بریک باید توجه داشته باشید که آکرول یکی از برند های برتر این زمینه می باشد و قیمت پنجره آکرول نسبت به کیفیت و وزن بالایی که دارد بسیار مناسب می باشد. یکی از برترین مزیت های پروفیل آلومینیوم نسبت به یو پی وی سی وسعت رنگ بندی آن می باشد . تقریبا با هر رنگ و سلیقه ای می توانید پنجره خود را تولید کنید . پروفیل ترمال بریک نسبت به ظرافت و رنگ بندی فوق العاده که دارد بسیار مستحکم می باشد . نسبت به ظرافت و باریک بودن قاب آن تحمل وزن بسیار بالایی دارد و بسیار قوی می باشد .این پروفیل زیبایی منحصر به فردی به ساختمان شما می بخشد.

نکته بسیار مهم دیگر شما با خرید این نوع از پنجره با این که قیمت پنجره ترمال بریک نسبت به یو پی وی سی کمی بالاتر است ، ارزش افزوده به ساختمان خود داده اید و اگر روزی قصد تخریب ساختمان خود را داشته باشید می توانید به قیمت روز درب و پنجره خود را بفروشید و به نوعی سرمایه گذاری می باشد . پروفیل ترمال بریک همانند پروفیل آهنی نیاز به رنگ آمیزی سالیانه ندارد و هیچگاه دچار زنگ زدگی نمی شود . با این پروفیل پنجره هایی نظیر کشویی ، آکاردئونی ، فولکس واگنی ، لیفت اند اسلاید و الباقی پنجره های سنگین را می توانید به سادگی و به بهترین شکل اجرا نمایید . عایق قوی حرارت و صوت از جمله دیگر مزیت های این نوع از پروفیل می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *