قیمت پنجره کندو

گروه کارخانجات ماوی فعالیت هایی در زمینه های مختلف دارا می باشد که شامل : تولید نوار لبه ، کاغذ شبکه ، چسب پروفیل های Upvc می باشد . اصلی ترین محصول این مجموعه پروفیل یو پی وی سی است. پروفیل های یو پی وی سی این شرکت شامل سه برند ماوی ، کندو و هانی کامب می باشد . قیمت پنجره ماوی از قیمت پنجره کندو کمی گران تر می باشد و قیمت پنجره دوجداره کندو کمی بالاتر از هانی کامب می باشد . یعنی به این شکل که گران ترین پروفیل ، ماوی و بعد از آن کندو و بعد از آن هانی کامب می باشد.محصولات تولیدی شرکت ماوی هر یک دارای نقاط تمایز و برتری ویژه خود هستند ، به عنوان مثال در زمینه نوار لبه ، کیفیت بالای محصول ، تنوع ترکیب های سایزی و تنوع رنگ بخشی از برتری های آن می باشد.

در حوزه پروفیل های درب و پنجره دوجداره با سیستم Upvc تنوع قیمتی محصولات و دستیابی به تکنولوژی پروفیل های مغز رنگ از نقاط تمایز این بخش از محصولات ماوی می باشد.این شرکت تنها تولید کننده ایرانی محصولات متنوع مغز رنگ با شهرت تجاری فاینال کالر است . این پروفیل ضمن عدم نیاز به هر گونده اقدام افزوده دیگر از قیمت پایین تری نسبت به سایر محصولات مشابه خود می باشد . این متریال شرایط بصری و زیباتری برای ساختمان فراهم می آورد.از سوی دیگر پروفیل اقتصادی دیگر این مجموعه کندو می باشد که در این مقاله قصد داریم به بررسی آن بپردازیم ، پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید

قیمت پنجره کندو

قیمت پنجره دوجداره کندو

همانطور که گفته شد گروه کارخانجات ماوی دارای محصولات متعددی بوده که اصلی ترین آنها پروفیل یو پی وی سی درب و پنجره دوجداره می باشد . خود پروفیل یو پی وی سی این مجموعه شامل سه برند پروفیل مختلف می باشد که شامل ماوی ، کندو و هانی کامب نیز می باشد . از نظر قیمتی پنجره کندو پایین تر از ماوی و بالاتر از هانی کامب می باشد . این پروفیل به نوعی پروفیل میان رده ماوی می باشد که از نظر قیمتی نسبت به کیفیت بالایی که دارد بسیار مناسب می باشد. قیمت پنجره دوجداره کندو نسبت به قیمت پنجره هافمن که بسیار پر فروش و محبوب می باشد پایین تر می باشد گستردگی محصولات پروفیل ماوی باعث شده که با هر بودجه ای می توانید خرید استاندارد و مناسبی داشته باشید.

پروفیل پنجره کندو

هنگامی که قصد خرید درب و پنجره دوجداره دارید ، با وجود گستردگی برند ها ، کمی دچار سردرگمی خواهید شد . یک پنجره دوجداره با سیستم یو پی وی سی و یا حتی آلومینیوم به 5 قسمت اصلی تشکیل می شوند . این 5 جز اصلی شامل پروفیل ، یراق آلات ، شیشه ، نصب و مونتاژ است . پروفیل را می توان اصلی ترین جز پنجره دانست . ما در این مقاله قصد داریم به پروفیل یو پی وی سی الخصوص پروفیل کندو بپردازیم . لازم به ذکر است که قیمت پنجره کندو نسبت به قیمت پنجره وین تک که از محبوب ترین پروفیل های Upvc است بسیار پایین تر است ، در صورتی که کیفیت مشابه و حتی بهتر به شما اعطا خواهد کرد.

پروفیل کندو دارای زیر مجموعه هایی شامل موارد زیر می باشد.

  • اتصال دهنده
  • اتصال گرد
  • بازشو پنجره صاف
  • پانل
  • پروفیل بازشو درب صاف
  • زهوار تک جداره
  • زهوار دوجداره
  • فریم
  • فریم بازسازی
  • گرد
  • مولیون
  • مولیون متحرک

این مواردی که ذکر شد جز اصلی ترین انواع محصولات کندو می باشد که بر اساس کاربرد و نیاز سازنده مورد استفاده قرار می دهد.

وزن پروفیل کندو یک کیلوگرم می باشد و این شرکت دارای افتخاراتی چون کارآفرین برتر ملی در سال 1390 است و در سالهای اخیر واحد نمونه صنعتی می باشد. این پروفیل نسبت به وزنی که دارای اصطلاحا گوشت خوبی دارا است و بسیار مناسب می باشد . این پروفیل نسبت به هم رده های خود وزن بالاتر و قیمت پایین تری دارا است.

پنجره کندو

عوامل تاثیر گذار در قیمت پنجره دوجداره کندو

تا به اینجای مقاله به طور کلی با پنجره کندو آشنا شدید. پروفیل کندو را می توان همرده پنجره ویستابست دانست با این تفاوت که قیمت پنجره دوجداره کندو نسبت به قیمت پنجره ویستابست بسیار پایین تر می باشد اما کیفیت آن دو متفاوت می باشد که پروفیل ویستابست بهتر می باشد . در فوق ذکر شد که یک پنجره دوجداره از 5 قسمت اصلی تشکیل شده است که هر کدام بسیار مهم می باشد و باید به تک تک این موارد توجه ویژه ای داشته باشید . هر یک از این پنج مورد اگر به صورت استاندارد نباشه و به خوبی اجرا نشود قطعا به مشکل خواهید خورد و آن مزایایی که از پنجره Upvc خود انتظار دارید را به دست نخواهید آورد . این پنج مورد شامل پروفیل ، یراق آلات ، شیشه ، نصب و مونتاژ می باشد .

قیمت پنجره دوجداره کندو

پروفیل

یو پی وی سی یا پلی وینیل کلراید یک متریال بسیار پر استفاده در صنایع مختلف می باشد که یکی از اصلی ترین کاربرد های آن در صنعت درب و پنجره می باشد . یو پی وی سی مزایای فراوانی دارا است و از جمله مهمترین آن های می توان به عایق قوی آن اشاره کرد . با پنجره Upvc استاندارد نیاز به مصرف کمتر انرژی دارید در نتیجه مبلغ قبوض کمتری پرداخت خواهید کرد . این متریال عایق صوتی بسیار قوی می باشد و به سادگی از ورود آلودگی صوتی به ساختمان خود جلوگیری می کنید . پروفیل Upvc نسبت به آلومینیوم پایین تر می باشد . به عنوان مثال قیمت پنجره ویستابست که بهترین پروفیل Upvc می باشد و همچنین قیمت پنجره کندو که میان رده می باشد نسبت به پروفیل های آلومینیوم نرمال و ترمال پایین تر می باشد . البته قیمت پنجره ترمال بریک نسبت به یو پی وی سی نیز پایین تر می باشد.

پروفیل Upvc نیاز به رنگ آمیزی سالیانه نخواهد داشت و دچار زنگ زدگی نمی شود . با پروفیل یو پی وی سی هر شکل و ابعادی که بخواهید را می توانید به صورت سفارشی تولید کنید . همچنین پروفیل Upvc تنوع رنگ کاملی خواهد داشت و با هر نمای ساختمانی خود می توانید هماهنگ کنید.

6 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *