قیمت پنجره ایده آل

اگر در حال ساخت و ساز هستید و یا قصد تعویض پنجره های خود را دارید ، اگر آشناییت ندارید با متریال ها و اجزا پنجره دچار سردرگمی خواهید شد . ما در این مقاله قصد داریم تمامی مواردی که هنگام خرید درب و پنجره دوجداره باید مد نظر داشته باشید را بازگو کنیم . توجه داشته باشید که با خواندن این مقاله که به نوعی راهنمای خرید درب و پنجره دوجداره می باشد می توانید خریدی مناسب داشته باشید که حس خوبی از خرید خود داشته باشید و خیالتان راحت باشد . ما علاوه بر معرفی قطعات مختلف پنجره در این مقاله به بررسی قیمت پنجره ایده آل که یکی از برترین و سنگین ترین پروفیل های پنجره می باشد پرداخته ایم . ممنون می شویم که این مقاله را تا انتهای آن مطالعه کنید . پس از مقدمه بریم سر اصل مطلب.

قیمت پنجره ایده آل

انواع پنجره دوجداره

همانطور که در فوق ذکر شد پروسه خرید پنجره دوجداره بسیار پیچیده می باشد ، ممکن هست که هزینه زیادی کرده باشید اما اون مزایایی که پنجره دوجداره دارد را نداشته باشید . توجه داشته باشید که اکثر سازندگان درب و پنجره دوجداره بر اساس پروفیلی که کار می کنند به شما مشاوره و راهنمایی می دهند. به عنوان مثال قیمت پنجره ایده آل یا به عنوان قیمت پنجره وین تک ممکن است در یک کارخانه گران باشید و در یک کارخانه ارزان تر باشد. به طور کلی یک پنجره دوجداره از پنج قسمت اصلی تشکیل شده است که شامل پروفیل ، شیشه ، یراق آلات ، مونتاژ و نصب . هر کدام از این پنج مورد اگر بی کیفیت و یا نامناسب باشند پنجره شما اون کیفیت که مد نظر شما است را نخواهد داشت.

پروفیل مهمترین قسمت درب و پنجره دوجداره می باشد . پروفیل پنجره های دوجداره به دو قسمت اصلی یو پی وی سی و آلومینیوم تقسیم می شوند . یو پی وی سی مخفف پلی وینیل کلراید می باشد و به طور ذاتی پروفیل بسیار عایق قوی می باشد و عمداتا سفید رنگ هستند . یو پی وی سی دارای برندهای زیادی در سطح کشور می باشد که نقش بسیار مهمی در بهای تمام شده پنجره شما خواهند داشت . قیمت پنجره دوجداره ایده آل یکی از بهترین پروفیل ها می باشد که قیمت مناسبی را دارا است . مورد دوم پروفیل آلومینیوم است که به دو دسته نرمال و ترمال دسته بندی می باشد . قیمت پنجره آکپا که بسیار پروفیل قوی می باشد بسیار مناسب است.

پنجره ایده آل

یراق آلات ، شیشه ، نصب و مونتاژ

با ادامه راهنمای خرید پنجره با ما همراه باشید . همانطور که عنوان شد یک پنجره از پنج قسمت اصلی تشکیل شده است که شامل پرفیل ، یراق آلات ، شیشه ، مونتاژ و نصب می باشد . همچنین ذکر شد که پروفیل به دو دسته کلی یو پی وی سی و آلومینیوم می باشد . یراق آلات در پنجره بسیار مهم است . اگر یراق آلات مناسب نداشته باشید پنجره شما دچار افتادگی خواهد شد ، نیاز به رگلاژ ان بسیار زیاد خواهد بود و ممکن از از جای خود کنده شود و به روی زمین بیافتد. یراق آلات به کلیه قطعاتی که باز یا بسته شدن پنجره می باشد می گویند . قیمت پنجره ایده آل و همچنین قیمت پنجره هافمن با یراق آلات مناسب و استاندارد یه مقدار گران تر از حالت عادی می شود ولی خیالتان تا یک عمر از این بابت راحت می باشد.

شیشه بیشترین سطح پنجره را در اختیار دارد و بسیار مهم می باشد و نقش اساسی در عایق صوتی و حرارتی پنجره دارا می باشد. به طور کلی و موارد که پر فروش است شیشه تک جداره ، شیشه دوجداره و شیشه سه جداره می باشد . اگر در یک منطقه پر رفت و امد زندگی می کنید و یا منزلتان کنار مدرسه می باشد و آلودگی صوتی خیلی اذیتتان می کند می توانید شیشه سه جداره استفاده کنید. اگر شرایط محیطیتون مناسب است می توانید از دو جداره استفاده کنید و جاهایی مثل درب حمام یا سرویس نیز می توانید تک جداره استفاده کنید. یک نکته مهم که باید به آن توجه کنید حتی اگر قیمت پنجره ایده آل را پرداخت کنید ، یراق و شیشه مناسب تهیه کنید اما مونتاژ ان استاندارد و اصولی نباشد پنجره شما مناسب نمی باشد.

قیمت پنجره دوجداره ایده آل

قیمت پنجره دوجداره ایده آل

همانطور که در فوق ذکر شد پروفیل به دو دسته کلی Upvc وآلومینیوم تقسیم می شوند. پروفیل های یو پی وی سی یه مقدار پر فروش تر از آلومیینیوم می باشد. در ایران حدود 100 برند پروفیل موجود می باشد . به عنوان مثال قیمت پنجره ایده آل و یا قیمت پنجره ویستابست نسبت به پروفیل های اقتصادی بالاتر می باشد . پروفیل ایده آل جز بهترین پروفیل های سطح کشور می باشد . وزن پروفیل ایده آل بسیار سنگین و مناسب می باشد . این پروفیل انواع گواهینامه های استاندارد پنجره را دارا می باشد و همچنین ضمانت نامه تعویض رنگ به مشتریان خود ارائه می دهد. این پروفیل از بهترین موارد اولیه ساخته می شود

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *