قیمت پنجره آکپا

اگر در حال ساخت و ساز هستید و یا قصد تعویض پنجره های قدیمی خود را دارید معمولا با سه متریال جهت استفاده در قاب پنجره مواجه خواهید شد . متریال اول که آهن است و در حال حاضر کمتر از درب و پنجره های آهنی استفاده می کنند که یکی از دلایل آن زنگ زدگی و نیاز به رنگ آمیزی سالیانه آن می باشد . متریال دوم یو پی وی سی می باشد که مخفف عبارت پلی وینیل کلراید بدون اسید می باشد که بسیار اقتصادی و مناسب می باشد . از این متریال برای ساخت درب و پنجره بسیار استفاده می شود و محبوبیت بالایی دارد . اگر بهترین پروفیل یو پی وی سی را ویستابست و بهترین پروفیل آلومینیوم را آکپا بدانیم ، قیمت پنجره آکپا مقداری از قیمت پنجره ویستابست پایین تر می باشد.

قیمت پنجره آکپا

یو پی وی سی به صورت ذاتی سفید رنگ است و عایق بسیار قوی صوت و حرارت است . پروفیل یو پی وی سی قیمت مناسبی دارد و نیاز به رنگ آمیزی سالیانه ندارد . اگر از آلودگی صوتی رنج می برید یا خانه شما در کنار خیابان پر رفت آمد می باشد برای آرامش و جلوگیری از آلودگی صوتی بهترین انتخاب پنجره یو پی وی سی می باشد.متریال آخر آلومینیوم می باشد ، فلز آلومینیوم به صورت ذاتی رسانای جریان الکتریکی و حرارت می باشند که این عامل باعث می شود عایق حرارتی پنجره های آلومینیوم کاهش پیدا کند.

اما برای این مشکل طی این سالها پیشرفت های حاصل شده است. پنجره آلومیینوم با استفاده از یک تیغه پلی آمید که در بین آلومینیوم قرار می گیرد باعث می شود که از اتصال بین دو طرف جلوگیری شود و عایق قوی تری شود. قیمت پنجره دوجداره آکپا نسبت به قیمت پنجره وین تک بالاتر می باشد.

پنجره آکپا

پنجره آکپا چیست ؟

شرکت آکپا ایران جز بزرگترین تولید کنندگان پروفیل آلومیینوم در سطح کشور می باشد.این بزند معتبر پروفیل های اختصاصی نرمال و ترمال بریک را تولید می کند.قیمت پنجره آکپا نرمال پایین تر و قیمت پنجره هافمن از قیمت پنجره آلومینیوم آکپا ترمال می باشد. این شرکت با رنگ کاری فلزات به روش اکترواستاتیک یا پودری ، درکورال و انادایزینگ در سال هشتادوهفت در زمینی به مساحت 53000 متر مربع در شهرک سرمایه گذاری خارجی و با سرمایه گذاری بهش خصوصی ومشارکت شرکت آکپا ترکیه به بهره برداری رسید.

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *