نمایندگی ویستابست در قم

نمايندگي ويستابست در قم

اگر در حال ساخت و ساز هستید و یا قصد تعویض پنجره های قدیمی خود را دارید و به دنبال خرید پنجره هستید این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. در صورتي كه به دنبال بهترین پروفیل بازار برای پنجره يو پي وي سي خود هستید بايد در نظر داشته باشيد كه معمولا تولید کنندگان پنجره بر اساس پروفیلی که کار می کنند و تمرکز آنها بروی آن مي باشد شما را راهنمایی می کند .اما بهترین و با کیفیت ترین پروفیل سطح کشور که تمامی پنجره فروشان آن را تایید می کنند ویستابست می باشد. نمایندگی ویستابست در قم به تعدادی تولید کننده برتر سطح استان اعطا شده است . یکی از برترین و بهترین تولید کنندگان پنجره دوجداره در قم گروه صنعتی خاتم می باشد . گروه صنعتی خاتم مدت هاست که نمایندگی این برند معتبر پروفیل و پروفيل هاي مطرح ديگر را دریافت کرده است .

مجموعه خاتم بيش از 12 سال سابقه فعاليت در استان قم و ديگر شهرهاي كشور را دارا مي باشد . مجموعه ما محصولاتي چون پنجره دوجداره يو پي وي سي ، پنجره دوجداره آلومينيوم با سيستم نرمال و ترمال بريك ، انواع كركره برقي ، انواع درب اتوماتيك ، انواع راه بند ، كرتين وال و توري پنجره توليد مي نمايد. پنجره يو پي وي سي محبوب ترين و پر فروش ترين نوع درب و پنجره مي باشد و طي اين سالها توانسته از پنجره آهني و آلومينيومي جلو بزند. تعداد بسيار زيادي پروفيل يو پي وي سي در كشور موجود مي باشد كه مهمترين آنها شامل ويستابست ، وين تك و هافمن مي باشد كه هر سه اين برند هاي مطرح در سبد كالايي خاتم در راستاي بودجه مشتري قرار گرفته است. ويستابست را مي توان با كيفيت ترين و استاندارد ترين پروفيل سطح كشور دانست.

نمایندگی-ویستابست-قم

پنجره دوجداره ویستابست در قم

گروه صنعتی خاتم علاوه بر نمایندگی ویستابست در قم دارای نمایندگی هافمن در قم نیز می باشد ولی قیمت هافمن نسبت به ویستابست پایین تر می باشد و البته که کیفیت پروفیل ویستابست به مراتب بالاتر می باشد. پنجره ای که با پروفیل ویستابست ساخته شده باشد نسبت به باقی پروفیل ها سطح کشور از قیمت بالاتری برخوردار است ، اما این کیفیت پروفیل می باشد که با قیمت بالاتر کنار می آیند و این محصول را خریداری می کنند.

پنجره ويستابست در قم

آیا پروفیل ویستابست انتخاب خوبی است ؟

اگر در قم زندگی می کنید و قصد خرید پنجره با پروفیل ویستابست را دارید توجه داشته باشید که اگر از نمایندگی ویستابست در قم خرید خود را انجام دهید برای شما مزایای بسیاری خواهد داشت.ویستابست از موارد اولیه با کیفیت و متناسب با شرایط سخت آب و هوایی تولید شده است و برای هر وضعیت آب و هوایی در قم مناسب می باشد.این پروفیل از تکنولوژی روز تولید پروفیل در سطح دنیا استفاده می نماید.این پروفیل دارای گواهینامه هایی چون رآل آلمان که یکی از معتبر ترین گواهینامه ها در سراسر جهان می باشد را دارا می باشد. علاوه بر رآل آلمان دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری با رعایت قوانین و مقررات مربوطه در سطح استاندارد های ملی می باشد.

توجه داشته باشید که قیمت پنجره ویستابست در قم نسبت به مزایای و مونتاژ گروه صنعتی خاتم بسیار مناسب می اشد.علاوه بر پنجره ویستابست گروه صنعتی خاتم درب اتوماتیک در قم تولید می کند.

نمایندگی ویستابست در قم

چرا باید از نمایندگی ویستابست در قم خرید کنیم؟

توجه داشته باشید که شرکت محترم ویستابست نمایندگی ویستابست در قم و دیگر شهر های ایران را ملزم به اجرا دقیق الزامات فنی این شرکت می کند. الزامات فنی این شرکت باعث شده مونتاژ درب و پنجره یو پی وی سی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد.گروه صنعتی خاتم با استفاده از ماشین آلات تمام اتوماتیک و صنعتی مونتاژی حرفه ای و استاندارد انجام می دهد . تمامی تولیدات درب و پنجره و کرکره برقی در قم با بهترین ماشین آلات و متریال ها تولید می شود. علاوه بر الزامات فنی که بسیار مهم است و تولید کنندگان ملزم به اجرا آن می باشد و تولید کنندگان خرد این الزامات را رعایت نمی کنند با توجه ویژه ای داشت.

توجه داشته باشید که تنها نمایندگی رسمی ویستابست در قم می تواند به شما ضمانت نامه کتبی محصولات را ارائه دهد. این ضمانت نامه کتبی بسیار مهم می باشد و ضمانتی برای خرید شما و کیفیت محصولی خریداری شما می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *