نمایندگی آکپا در قم

اگر در حال ساخت و ساز هستید و یا قصد تعویض پنجره های قدیمی خود را دارید و به دنبال خرید پنجره دوجداره در قم هستید گروه صنعتی خاتم دارای نمایندگی آکپا در قم می باشد. قبل از هر چیز باید موارد مهم در انتخاب درب و پنجره را بدانید تا بتوانید انتخاب درستی در خرید خود داشته باشید. گروه صنعتی خاتم در این مقاله به شما تمامی موارد مهم در هنگام خرید پنجره دوجداره را خواهید گفت.با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا نکات مهم و کاربردی هنگام خرید پنجره را بررسی کنیم.

به طور کلی در حال حاضر در کشور ما سه متریال اصلی برای قاب های پنجره ها استفاده می شود . مورد اول که قدیمی شده و کمتر از آن استفاده می شود پنجره های آهنی می باشد. مورد دوم که بسیار رایج است و محبوبیت بسیار بالایی دارا می باشد متریال یو پی وی سی می باشد که گروه صنعتی خاتم توانسته بهترین برند یعنی ویستابست را در سبد کالایی خود جای دهد.گروه صنعتی خاتم نمایندگی ویستابست در قم می باشد. متریال سوم که آن هم همانند یو پی وی سی توانسته محبوبیت بالایی داشته باشد و از زیبایی بسیاری برخوردار است آلومینیوم می باشد. توجه داشته باشید که مجموعه ما توانسته نمایندگی آکپا در قم را دریافت کند. پنجره های آلومینیوم خود به دسته کلی آلومینیوم نرمال و ترمال بریک تقسیم می شود .

نمایندگی آکپا در قم

پنجره آکپا در قم

گروه صنعتی خاتم تولید کننده پنجره ترمال بریک در قم می باشد.یکی از برترین پروفیل های آلومینیوم آکپا می باشد که مجموعه ما توانسته نمایندگی آکپا در قم را دریافت کند و پنجره آکپا در قم را تولید کند. خب همانطور که در فوق ذکر شد پنجره آلومینیوم خود به دو دسته کلی نرمال و ترمال بریک تقسیم می شود.تفاوت این دو در چیست؟ با ما همراه باشید در ادامه مقاله به شرح هر کدام خواهیم پرداخت. به طور کلی آلومینیوم فلز است و فلز خود رسانای جریان الکتریکی و سرما و گرما می باشد. آلومینیوم در کنار مزایای فراوانی که دارا است نظیر استحکام بسیار قوی در کنار ظرافت و رنگ آمیزی بی نهایت و درخشندگی بسیار جذاب عایق حرارتی نمی باشد.

کارشناسان مختلف طی سالها تحقیق و آزمایش مختلف به نسل جدیدی از این متریال رسیدند که مشکل عایق حرارتی آن به طور کامل شده است.با استفاده از یک تیغه پلی آمید که تصویر آن را در زیر مشاهده می کنید اتصال دو قاب به یکدیگر قطع می شود و از انتقال سرما و گرما جلوگیری می کند.این محصول اصطلاحا ترمال بریک می باشد.توجه داشته باشید که پنجره یو پی وی سی به دلیل خواص ذاتی که دارد خود عایق می باشد و گروه صنعتی خاتم مفتخر است که نمایندگی هافمن در قم که یکی از برترین پروفیل هاست را دریافت کند. نمایندگی آکپا در قم به گروه صنعتی خاتم اعطا شد است و این مجموعه تولید آلومینیوم نرمال و ترمال بریک در قم انجام می دهد.

پنجره دوجداره اکپا در قم

پنجره آلومینیوم ترمال بریک آکپا در قم

گروه صنعتی خاتم نمایندگی رسمی آکپا در قم می باشد که علاوه بر آکپا که یک پروفیل آلومینیوم ترمال بریک است نمایندگی وین تک در قم را دارا می باشد.شرکت اکپا ایران تولید کننده انواع پروفیل های نرمال و ترمال بریک می باشد. رنگ کاری آلومینیوم این برند به صورت روش های الکترو استاتیک یا پودری بوده . کارخانه این برند در زمینی به مساحت 53000 متر مربع در شهرک سرمایه گذاری خارجی و با سرمایه گذاری بخش خصوصی و مشارکت آکپای ترکیه به بهره برداری رسید.

نمایندگی اکپا قم

شرکت آکپا

گروه صنعتی خاتم تولید کننده انواع پنجره دوجداره در سطح کشور می باشد که یکی دیگر از محصولات این برند کرکره برقی در قم می باشد. شرکت آکپا در زمره موفق ترین تولید کنندگان پروفیل آلومنیومی در ایران می باشد که با استفاده از گنجینه علمی و تجربی مدیران خود و اتکا بر سیاست های مشتری مداری و ارتقا کیفیت محصولات تولیدی توانسته در کوتاه ترین مدت بیشترین حجم تولید پروفیل اختصاصی آلومینیوم کشور را به خود اختصاص دهد. از آنجا که ارتقا سطح کیفی محصولات تولیدی همواره یکی از ارکان مدیریت سیستم کیفیت شرکت آکپا می باشد. این شرکت موفق به اخذ انواع گواهینامه های کیفیت و استاندارد را دارا می باشد.

نمایندگی پنجره اکپا در قم
نتیجه گیری

اگر در شهر قم زندگی می کنید و به دنبال نمایندگی اکپا در قم هستید می توانید با گروه صنعتی خاتم در تماس باشید.گروه صنعتی خاتم علاوه بر پنجره یو پی وی سی و آلومینیوم ترمال بریک درب اتوماتیک در قم نیز تولید می کند. توجه داشته باشید که اگر میخواهید کمی بیشتر از یو پی وی سی هزینه کنید گزینه ترمال بریک برای شما مناسب می باشد. معروف ترین برند ترمال بریک آکپا می باشد. اگر نیاز به عایق قوی دارید بهتر است به جای نرمال از ترمال بریک نیز استفاده کنید .با پنجره الومینیوم می توانید انواع بازشو بر اساس نیاز خود را داشته باشید.

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *