نمایندگی وین تک در قم

نمایندگی وین تک در قم

اگر در حال ساخت و ساز هستید و نوبت به خرید پنجره رسیده است معمولا انتخاب های زیادی پیش روی شماست و با برند هاي مختلف پروفيل ، يراق آلات و شيشه مواجه خواهيد شد . اولین انتخاب مربوط به قاب پنجره های شماست که به طور رایج در سطح کشور از سه نوع قاب پنجره آهنی ، یو پی وی سی و آلومینیوم استفاده می شود. معمولا پنجره Upvc در قم نسبت به باقی پنجره ها از جمله آهن و آلومينيوم نرمال و ترمال بريك کاربرد بیشتری دارد. یکی از بهترین پروفیل های تولید شده در سطح کشور وین تک می باشد که گروه صنعتی خاتم نمایندگی وین تک در قم را دارا می باشد. پروفیل وین تک را می توان جز سه پروفیل اصلی سطح کشور دانست که از نظر قیمت نسبت به کیفیتی که دارا می باشد بسیار مناسب می باشد.

در سطح كشور بالاي دويست برند پروفيل موجود مي باشد كه تمامي آنها ساخت كشور مي باشد . برند وين تك در سه قاره در حال توليد مي باشد و در خاك ايران هم همانند ديگر كشورها توليد مي شود. اين پروفيل يو پي وي سي و پنجره وين تك در قم به محبوبيت بالايي طي اين سالها رسيده . اين پروفيل با شرايط آب و هوايي قم سازگار بوده و با مشكلي مواجه نخواهد شد. همچنين اين پروفيل ضمانت نامه كتبي تغيير رنگ و شكل به مشتريان عزيز اعطا مي كند. گروه صنعتي خاتم طي 12 سال اخير توانسته رضايتمندي مشتريان را از خوب بودن به بهترين بودن مبدل سازد . علاوه بر پنجره يو پي وي سي ، پنجره آلومينيوم نرمال و ترمال بريك ، كركره برقي ، درب اتوماتيك ، توري پنجره ، كرتين وال ، راه بند از جمله توليدات ديگر مجموعه ما مي باشد.

نمایندگی وین تک در قم

پنجره دوجداره وین تک در قم

همانطور که در بالا گفته شد هنگام انتخاب متریال پنجره سه انتخاب اصلی خواهید داشت . اولین انتخاب پنجره های آهنی می باشد که عمر آنها تمام شده ولی همچنان درصد خیلی پایینی استفاده می شود این نوع پنجره ها دارای مشکلاتی نظیر زنگ زدگی و رنگ آمیزی سالیانه می باشند.پنجره آلومینیوم که به دو صورت موجود است ، آلومینیوم قدیمی که عایق کمی دارد و سرما و گرما را از خود عبور می داد اما نسل جدید این آلومینیوم ها خود به دو دسته آلومینیوم نرمال و آلومینیوم ترمال بریک تقسیم می شود. توجه داشته باشید که گروه صنعتی خاتم یکی از برترین تولید کننده پنجره آلومینیوم ترمال بریک درقم می باشد. گروه صنعتی خاتم نمایندگی وین تک در قم می باشد که وین تک خود یکی از برند های پروفیل یو پی وی سی می باشد.

انتخاب سوم پس از پنجره آهنی و آلومینیوم ترمال بریک نوع یو پی وی سی می باشد.یو پی وی سی یا پلی وینیل کلراید یکی از متریال هایی است که نسبت به قیمتی کمی که دارا می باشد دارای مزایای فروانی می باشد.پنجره وین تک در قم که از نوع متریال یو پی وی سی می باشد بسیار پر استفاده بوده و از مزایای فراوانی برخوردار می باشد. توجه داشته باشید که برای نوع پنجره یو پی وی سی برند های متعددی موجود می باشد.یکی از آنها وین تک می باشد ، برند مطرح بعدی ویستابست می باشد که گروه صنعتی خاتم نمایندگی ویستابست در قم را دارا می باشد. پروفیل وین تک از نظر قیمت نسبت به ویستابست کمی پایین تر می باشد.

پنجره دوجداره وين تك در قم

آیا پنجره وینتک در قم انتخاب خوبی است؟

گروه صنعتی خاتم توانسته سبد کالایی بسیار خوبی جمع آوری کند ، علاوه بر نمایندگی وین تک در قم و نمایندگی ویستابست در قم ، نمایندگی هافمن در قم را دارا می باشد.پروفیل وین تک از نظر قیمت از ویستابست پایین تر و از هافمن بالاتر است.یکی از اصلی ترین مزایای پنجره یو پی وی سی عایق بسیار قوی آن می باشد. این عایق باعث شده در زمستان نیاز به مصرف انرژی کمتری برای گرم کردن ساختمان خود داشتید و در تابستان مصرف انرژی کمتری برای سرد نپخ داشتن منزل داشته باشید که نتیجه آن کاهش قبوض انرژی شما خواهد شد. همچنین یو پی وی سی به دلیل محفظه های که در داخل پروفیل موجود است عایق صوتی بسیار قوی دارا می باشد.

اگر در کنار جاده پر رفت آمد زندگی می کنید و یا خانه شما در کنار مدرسه و مکان های پر رفت و آمد هست و نیاز به عایق صوتی بالایی دارید می توانید از پنجره دوجداره یا سه جداره استفاده کنید.

گروه صنعتی خاتم علاوه بر نمایندگی وین تک در قم که یکی از بهترین پروفیل ها در زمینه پنجره یو پی وی سی می باشد تولید درب اتوماتیک در قم نیز انجام می دهد.یکی دیگر از مزایا و برتری های پروفیل یو پی وی سی قابل بازیافت بودن آن می باشد.این پروفیل مطابق با قوانین اتحادیه اروپا می باشد و مطابق با استاندارد های جهانی تولید می شود. وین تک در سطح جهان در سه قاره و 8 کشور تولید می شود و به 54 کشور در سراسر دنیا ارسال می شود.

نمایندگی پنجره دوجداره وین تک در قم

پروفیل وین تک

گروه صنعتی خاتم علاوه بر نمایندگی وینتک در قم ، تولید کرکره برقی در قم را انجام می دهد و از دیگر تولیدات این برند محبوب می باشد.پروفیل وین تک و قيمت پنجره دوجداره وين تك در کنار پروفیل های دیگر در سطح کشور در رقابت است و توانسته نسبت به رقبای خود پیشی بگیرد و خود را جز سه پروفیل برتر سطح کشور تبدیل کند. پروفیل وین تک در گروه کارخانجات وین تک شامل پروفیل های یو پی وی سی با تکنولوژی یکسان و ترکیبات مواد اولیه تولید شده و از طرف واحد نظارت و کنترل کیفی مرکزی مستقر در کارخانه به صورت مرتب کنترل و نظارت می شود. این پروفیل تاکید بسیاری در حفظ کیفیت بروی محصولات خود دارا می باشد.

4 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *