قیمت پنجره آکرول

اگر در حال ساخت و ساز هستید و به مرحله خرید پنجره رسیده اید با گزینه های مختلفی در پروفیل ، یراق آلات و شیشه مواجه خواهید شد . همچنین قیمت های مختلفی در بازار مشاهده خواهید کرد . دلیل این اختلاف قیمت ها چه می باشد و چرا هر تولید کننده ای به یک نوع قیمت به مشتری خود ارائه می کند . چگونه می توان تشخیص داد که پنجره تهیه شده به قیمت خریده ایم و یا مبلغ بیشتری پرداخت کرده ایم . از کجا می توانیم تشخیص دهیم که خریدی آگاهانه انجام داده ایم و یا سرمان کلاه رفته است . ما در این مقاله به بررسی تمامی این موارد پرداخته ایم و عوامل موثر بر قیمت و کیفیت یک پنجره را بررسی کرده ایم و به طور تخصصی عوامل موثر بر قیمت پنجره ترمال بریک و همچنین قیمت پنجره آکرول را برسی کرده ایم.

قیمت پنجره آکرول

عوامل موثر بر قیمت پنجره دوجداره آکرول

به طور کلی 5 عامل که قیمت پنجره را مشخص می کند بین تمامی تولید کنندگان درب و پنجره دوجداره مطرح می باشد . این پنج گزینه شامل مواردی چون پروفیل ، یراق آلات ، شیشه ، مونتاژ و نصب می باشد . در این قسمت از مقاله به بررسی کامل پروفیل می پردازیم . در حال حاضر در سطح کشور و تولید کنندگان درب و پنجره دوجداره از 3 پروفیل برای قاب پنجره استفاده می شود که شامل آهن ، یو پی وی سی و آلومینیوم می باشد. پروفیل آهن که قدیمی ترین می باشد دارای مشکل زنگ زدگی و رنگ آمیزی سالیانه می باشد و به نوعی از چرخه رقابت حذف شده است . مورد دوم که بسیار از آن استفاده می شود یو پی وی سی می باشد که دارای مزیت های فراوانی می باشد.

یو پی وی سی یا پلی وینیل کربنات به طور ذاتی سفید رنگ می باشد و دارای مزایای چون عایق صوتی و عایق دما ، نگهداری آسان ، بدون نیاز به رنگ آمیزی و نظافت آسان آن می باشد . در این مقاله قصد داریم به بررسی عوامل موثر بر قیمت آکرول بپردازیم که نسبت به قیمت پنجره آکپا ارزان تر می باشد . با ادامه مقاله همراه ما باشید و ممنون از وقتی که در اختیار ما گذاشته اید . پس از بررسی یو پی وی سی و آهن نوبت به آلومینیوم رسیده است . پروفیل آلومینیوم خود به دو دسته پروفیل نرمال و ترمال بریک تقسیم می شود . این دو نوع از پروفیل دارای قیمت متفاوتی می باشد و هر کدام مزیت و معایب خود را دارند که در ادامه به بررسی آنها پرداخته ایم.

قیمت آکرول

قیمت پنجره آلومینیوم ترمال بریک آکرول در مقایسه با قیمت پنجره نرمال آکرول؟؟

همانطور که در فوق ذکر شد یک پنجره دوجداره از پنج قسمت اصلی تشکیل شده است که شامل پروفیل ، یراق آلات ، شیشه ، مونتاژ و نصب می باشد . پس از آن گفته شد که پروفیل خود به سه دسته کلی آهن ، یو پی وی سی و الومینیوم تقسیم می شود. پروفیل آلومینیوم خود به دو دسته کلی ترمال بریک و نرمال تقسیم می شود . قیمت پنجره آکرول که جز بهترین در زمینه پروفیل آلومینیوم می باشد نسبت به قیمت پنجره ویستابست که پرچمدار یو پی وی سی می باشد تقریبا یکسان می باشد. به طور کلی آلومینیوم یک ماده رسانا می باشد و گرما و سرما را انتقال می دهد که این مشکل در یو پی وی سی وجود ندارد و پنجره Upvc عایق قوی می باشد .

در راستای این مشکل گفته شده پروفیل آلومینیوم و پنجره ساخته شده با پروفیل آلومینیوم عایق سرما و گرما و صوت نمیباشد . پروفیل نرمال دارای این مشکل می باشد و قیمت آن نسبت به ترمال پایین تر می باشد. پروفیل ترمال بریک دارای یک تیغه پلی آمید در میانه پروفیل می باشد و باعث شده این دو لایه از یک دیگر فاصله بگیرند . با این روش مشکل عایق صوتی و حرارتی این نوع از قاب حل خواهد شد . البته پروفیل ترمال بریک همانگونه که حدس می زنید نسبت به نرمال بالاتر می باشد . قیمت پنجره دوجداره آکرول در نوع نرمال و ترمال با یکدیگر متفاوت می باشد. پنجره آکرول جز بهترین تولید کنندگان پروفیل آلومینیوم نرمال و ترمال می باشد . هنگامی که قصد خرید پنجره آلومینیوم دارید قطعا با این برند مواجه خواهید شد.

شرکت پنجره آکرول

پنجره آکرول جز بهترین پنجره های صنعت درب و پنجره می باشد . قیمت پنجره آکرول که جز بهترین پروفیل آلومینیوم می باشد نسبت به قیمت پنجره هافمن که جز بهترین های پروفیل یو پی وی سی می باشد کمی بالاتر است. پنجره آکرول دارای صادرات در کشورهای مختلف از جمله عراق ، افغانستان ، ترکیه ، ارمنستان ، ترکمنستان ، بحرین ، سوریه ، المان و ایتالیا می باشد. شرکت آلومرول نوین و شرکتهای تابعه آن به عنوان تخصصی ترین تولید کننده مقاطع آلویمینوم کشور می باشد . پنجره آکرول با استفاده از ماشین آلات صنعتی و بروز محصول خود را تولید می کند و دارای صنایع مختلف مطابق استاندارد های بین المللی می باشد.

پنجره آکرول

مزیت های پنجره آلومیینیوم آکرول

پنجره آلومینیوم آکرول دارای مزیت های فراوانی می باشد که در ادامه به بررسی آنها پرداخته ایم . قبل از بازگو کردن مزیت های این برند باید مد نظر داشته باشید که قیمت پنجره دوجداره آکرول نسبت به قیمت پنجره وین تک که جز بهترین پروفیل های یو پی وی سی می باشد کمی بالاتر می باشد. برند آکرول احداث اولین شهرک تخصصی صنعت آلومینیوم کشور را انجام داده که با استفاده از جدیدترین و مدرن ترین ماشین آلات روز دنیا در زمینی به وسعت 36 هزار هکتار در شهرک صنعتی خیر آباد اراک راه اندازی شده است.ویژگی منحصر به فرد آلومینیوم آکرول انقلاب جدید در مهندسی عمرانی و ساختمان می باشد . این شرکت مطابق با استاندارد های بین اللملی قابلیت انتخاب بهترین نوع سیستم با توجه به شرایط آب و هوایی و ژئوفیزیکی منطقه و مشخصات سازه را ممکن می سازد.

از جمله محصولات این شرکت می توان به درب و پنجره ترمال بریک و انواع سیستم های مدرن نمای ساختمانی ، نرده آلومینیومی و درهای اتوماتیک می باشد. قیمت پنجره آکرول نسبت به پروفیل های صنعتی خود شامل صنایع مختلف از جمله حمل و نقل ریلی ، پالایشگاهی و نیروگاهی ، تهویه ، گلخانه ای خودرو ، برق و الکتورنیک ، لوازم خانگی و دیگر صنعت های استفاده می شود.. یکی از اصلی ترین محصولات آکرول پروفیل کرکره آلومینیومی می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *