كمد ديواري در قم

كمد ديواري محصولي است كه طي اين سالها بازار خوبي در صنعت ساختمان سازي به دست آورده . كمد ديواري در قم به شدت بسيار مورد استفاده قرارگرفته است. به دليل كوچك شدن ساختمان ها و كم بودن فضاي خانه هاي به ناچار براي به وجود اوردن فضاي بيشتر از كمد ديواري ها استفاده مي شود. كمد ديواري ها بسيار كاربردي بوده و كاربردهاي فراواني دارا مي باشند . مي توان براي دسته بندي و قفسه بندي از آن استفاده كرد. گاهي كمد ديواري ها نماي زيبايي به اتاق هاي شما خواهد داد و در چيدمان وسايل و لباس و الباقي وسايل كمك خواهد كرد.كمد ديواري ها معمولا نسبت به كد هاي سنتي فضاي كمتري از خانه و يا اتاق شما را اشغال مي كنند به همين دليل در ظاهر منزلي زيباتر خاهيد داشت . اگر قصد خريد كمد ديواري در قم را داريد با ما در تماس باشيد.

كمد ديواري در قم

قيمت كمد ديواري در قم

توجه داشته باشيد كه كمد ديواري به شكل ها و سبك ها و با متريال هاي مختلف ساخته مي شود . به عنوان مختلف قيمت كمد ديواري در قم نسبت به متريال هاي مورد استفاده شما متفاوت مي باشد . نوع ام دي اف مصرفي ، نوع يراق آلات و بازشو ، پيچ هاي مصرفي و موارد ديگر مي باشد. گاهي اوقات نياز به فضا براي باز كردن درب داريد و مي توانيد نوع بازشويي انتخاب كنيد كه به صورت 45 درجه باز مي شود و يا اگر در قسمتي از خانه شما مكان كمي داريد و اجازه باز كردن مثل نوع بالا را نداريد بايد از سيستم كشويي يا ريلي استفاده كنيد.

مجموعه ما يعني گروه صنعتي خاتم توليد كننده بهترين كابينت قم ، پنجره دوجداره يو پي وي سي و آلومينيوم در قم ، كمد ديواري در قم ، كركره برقي در قم ، درب اتوماتيك در قم مي باشد كه با پايين ترين قيمت مي توانيد از خدمات و محصولات ما استفاده نماييد. يكي از اهداف مجموعه خاتم رضاتمندي مشتري و قيمت مناسب و متريال با كيفيت مي باشد. هيچگاه براي كسب سود بيشتر از كار خود نزده و بهترين برند ها رو در محصولات خود استفاده مي كند. دستگاه هاي گروه صنعتي خاتم به طور كامل به روز و صنعتي مي باشد و تيم توليد به صورت حرفه اي و آموزش ديده هستند.

كمد ديواري

انواع قيمت كمد ديواري در قم

كمد ديواري در قم به شكل هاي مختلف از نوع بازشو موجود است. انواع كمد ديواري نظير ريلي ، كمد ديواري لولايي ، كمد ديواري تركيبي ، كمد ديواري ام دي اف ، كمد ديواري آينه اي ، كمد ديواري هايگلس ، كمد ديواري ممبران مي باشد. بر اساس مواردي كه گفته شد و نوع ورق ام دي اف و نوع يراق آلات و هزينه نصب و هزينه توليد قيمت كمد ديواري در قم مشخص مي شود . توجه داشته باشيد كه هنگام خريد از چند شركت و توليد كننده خوب استعلام قيمت بگريد و نمونه كارهاي آن را مشاهده نماييد.

برخي از مزيت هاي كمد ديواري ام دي اف

ام دي اف و چوب يكي از بهترين متريال ها براي ساخت كمد ديواري در قم و كابينت در قم مي باشد. ام دي اف داراي مزيت هاي فراواني مي باشد كه در ادامه به بررسي آنها خواهيم پرداخت. توجه كنيد ورق ام دي اف رو ميتوانيد با هر روكش از جمله ممبران تركيب كنيد و خروجي بهتري داشته باشيد.

قيمت مناسب

كمد ديواري ام دي اف قيمت مناسبي دارد و در مقايسه با قيمت كمد ديواري چوبي بسيار به صرفه تر مي باشد.

مقاوم در برابر موريانه

يكي از مزيت هاي بزرگ ام دي اف اين است كه به هيچ شكل موريانه نمي زند و با خيالي آسوده مي توانيد از آن استفاده كنيد. در مجموع از تمامي حشرات موذي ذر امان خواهيد بود.

تحمل وزن بالا

ورق ام دي اف بسيار استحام بالايي داريد و بسيار محكم و فشرده مي باشد . به سادگي مي توانيد تمام وسايل خود را داخل آن جاي گزاري كنيد . البته اين نكته را مورد نظر داشته باشيد كه توليد كننده كمد ديواري در قم زياد است و بايد گزينه مناسب و استاندارد را انتخاب نماييد تا مشكلاتي به اين شكل نداشته باشيد.

قيمت كمد ديواري در قم
محيط وسيعي جهت نگهداري از وسايل شما

يكي از بزرگترين و محبوب ترين دلايل استفاده از كمد ديواري در قم جا دار بودن آن مي شود . ارتقاع كمد ديواري تا سقف مي باشد و بسيار محيط وسيعي خواهيد داشت.با استفاده از قفسه و كشو و آويز لباس و كلي وسايل ديگر جا خواهد گرفت.

سازگار با محيط زيست

يكي ديگر از موارد و مزياي ام دي اف سازگار با محيط زيست بودن آن مي باشد . اين محصول هيچ ضرري نداشته و با خيالي آسوده از نظر آسيب رساني به محيط زيست خيالتان راحت باشد.

زيبا و چشم نواز و جديد

ام دي اف به دليل حوزه گسترده از رنگ و طرح كه دارا مي باشد باعث شده كه بتوانيد هر طرح و رنگي كه مي خواهيد از آن استفاده نماييد. به عنوان مثال قيمت كابينت ممبران يا قيمت كمد ديواري ممبران در قم در كارگاه هاي مختلف متفاوت است و بايد بتوانيد بهترين توليد كننده را پيدا كنيد . گروه صنعتي خاتم با بيش از 12 سال سابقه در زمينه كابينت ، پنجره دوجداره با سيستم يو پي وي سي و آلوميينيوم ، راه بند ، كركره برقي در قم در حال فعاليت مي باشد. جهت مشاوره رايگان مي توانيد از طريق روش هاي ارتباطي با مشاورين ما در تماس باشيد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 13 =