پنجره دوجداره در قم

پنجره دوجداره در قم

اگر در حال ساخت و ساز هستید و یا قصد بازسازی پنجره های قدیمی خود را دارید معمولا با انتخاب های گوناگونی مواجه خواهید شد و مشاوره های متعددی دریافت خواهید کرد . ما در این مقاله به طور تخصصی در زمینه پنجره دوجداره در قم به شما اطلاعات کافی خواهیم داد تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. گروه صنعتی خاتم تولید کننده انواع پنجره Upvc در قم می باشد که توانسته با بیش از 12 سال سابقه رضایت مندی مشتریان را خوب بودن به بهترین بودن تغییر دهد. يكي از مواردي كه بايد به آن توجه كنيد نوع قاب پنجره است كه در قيمت نهايي پنجره دوجداره تاثير گذار مي باشد . مي توانيد با پروفيل يو پي وي سي و يا پروفيل آلومينيوم نرمال و يا ترمال بريك استفاده كنيد . درحالت مساوي قيمت پنجره ترمال بريك از پنجره Upvc در قم كمي بالاتر مي باشد.

هر كدام از دو متريال مختلف داراي برندهاي مختلفي مي باشد . به عنوان مثال پروفيل يو پي وي سي داراي سه حالت پروفيل هاي لول ، ميدل و اكونومي مي باشد . هال لول قيمت بالاتر و سنگين تر مي باشد . ميدل به قيمت هاي متوسط و وزن هاي متوسط گفته مي شود و اكونومي نسبت به الباقي سبك تر و قيمت كمتر است. اين انتخاب بسته به بودجه شما متفاوت مي باشد . به عنوان مثال پنجره اي كه اكونومي مي باشد بازهم مزيت هايي كه مد نظر شما مي باشد را دارا است و عايق بسيار مناسبي است . اين موضوع در پروفيل هاي آلومينيوم نيز صدق مي كند.در این مقاله سعی شده به تمامی نکات مهم در هنگام خرید پنجره دوجداره با سیستم یو پی وی سی و همچنين آلومينيوم نرمال و ترمال بريك اشاره کند.

پنجره دوجداره در قم

پروفیل یو پی وی سی چیست؟

یو پی وی سی یا پلی وینیل کلراید یکی از موادی می باشد که در سالیان اخیر به محبوبیت بالایی رسیده است. همچنین این ماده در ساخت پنجره Upvc در قم جز پر فروش ترین ها می باشد. از این ماده برای ساخت پنجره دوجداره در قم و دیگر شهرهای ایران استفاده می شود.به این ماده حرارت می دهند ، در درون قالب تزریق می شود تا شکل پروفیل پنجره را به خود بگیرد ، پس از خنک شدن آن ها برش داده می شود تا برای ساخت یک پنجره آماده شوند. یو پی وی سی کاربرد های بسیار زیادی دارد ولی عمده کاربرد آن در ساخت درب و پنجره می باشد.

می توان گفت که پروفیل یو پی وی سی محبوب ترین و پر فروش ترین نوع قاب پنجره ها در سطح کشور می باشد.یکی از برترین پروفیل های سطح کشور ویستابست می باشد که گروه صنعتی خاتم نمایندگی ویستابست در قم را دریافت کرده است.

قيمت پنجره در قم

چرا خرید پنجره Upvc در قم انتخاب درستی می باشد؟

پروفیل یو پی وی سی به دلیل ساختار ذاتی خود دارای ویژگی ها و مزایای فراوانی می باشد. اگر قصد خرید پنجره Upvc در قم را دارید باید این نکته را مد نظر داشته باشید که در انتخاب برند پروفیل پنجره Upvc نهایت دقت را داشته باشید ، زیرا هوای قم در فصل گرما بسیار آفتابی می باشد که در صورت انتخاب نادرست برند پروفیل ، پنجره شما پس از مدتی از رنگ سفید خود متمایل به زرد می شود و اصطلاحا دچار زرد شدگی خواهد شد. نكته مهمي كه براي خريد خريد پنجره استفاده مي كنيد اين است كه در ابتدا بايد به قاب پنجره دقت كنيد . قاب پنجره در حال حاضر در كشور ما در سه حالت آهني ، آلومينيوم نرمال و ترمال و يو پي وي سي كه هر كدام مزايا و معايب خود را دارا مي باشند.

به عنوان مثال پنجره آهني نياز به رنگ آميزي ساليانه خواهد داشت و مدام دچار زنگ زدگي مي شود . پنجره هاي آلومينيوم در قم بسيار محبوب بوده و مورد استقبال قرار گرفته به دو نوع ترمال بريك و نرمال تقسيم مي شود . قسمت جالب آن است كه با وزن كمي كه دارا هستند و سبكي كه دارند ، استقامت بسيار بالايي دارا هستند و پنجره آلومينيوم داراي رنگ بندي متنوعي مي باشد و داراي زيبايي منحصر به فرد مي باشد ولي همانند يو پي وي سي عايق صوتي و عايق حرارتي نخواهند داشت.

عایق صوتی

پروفیل مناسب و مونتاژ با کیفیت باعث می شود شما بتوانید از مزایای فراوان این نوع از پنجره ها بهره مند شوید. یکی از مهم ترین عوامل انتخاب پنجره یو پی وی سی و محبوبیت فراوان این ماده عایق بودن آن است. اگر قصد انتخاب پنجره دوجداره را دارید پس باید توجه ویژه ای به مونتاژ آن و پنجره ساز آن داشته باشید. در گروه صنعتی خاتم مونتاژ توسط ماشین آلات اتوماتیک و بدون دخالت دست می باشد که باعث شده پنجره هایی یک دست و با کیفیت را داشته باشید. عایق صوتی بودن این نوع پنجره ها بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد. اگر در خیابان پر رفت و آمد زندگی می کنید و یا نزدیکی شما مدرسه می باشد و در مجموع میخواهید آلودگی صوتی به منزل شما راهی نداشته باشد انتخاب این پنجره ها انتخاب بسیار خوبی می باشد.

قيمت پنجره دوجداره در قم
عایق حرارتی

پس از بررسی عایق صوتی نوبت به بررسی عایق حرارتی این نوع از پنجره ها می باشد. یو پی وی سی عایق حرارتی بسیار قوی می باشد و این بدان معناست که در فصل زمستان شما سرمای کمتری به منزلتان راه پیدا خواهد کرد که باعث شده مصرف وسایل گرمایشی شما پایین آمده و به نوعی مبلغ قبوض شما کاهش پیدا خواهد کرد.همچین در فصل گرما نیاز شما به وسایل سرمایشی نیز کاهش پیدا خواهد کرد و دلیل آن هم هدر رفت سرمای شما از طریق درب و پنجره های یو پی وی سی به شدت کاهش پیدا خواهد کرد.یکی دیگر از دلایل برتری یو پی وی سی می باشد که باعث شده فروش پنجره Upvc در قم به شدت افزایش پیدا کند.

دوام و ماندگاری بسیار مناسب

پنجره های یو پی وی سی علاوه بر عایق حرارتی و صوتی بودن بسیار قوی از دوا و ماندگاری بسیار بالایی برخودار می باشند . توجه داشته باشید که اگر متریال مناسب و برند مناسبی را برای پروفیل یو پی وی سی خود خریداری کنید ، همچنین مونتاژ حرفه ای و اصولی داشته باشد وهمچنین نصب آن استاندارد باشد این نوع از پنجره ها سالیان سال برای شما کار خواهند کرد. گروه صنعتی خاتم علاوه بر پنجره یو پی وی سی تولید کننده پنجره آلومینیوم ترمال بریک در قم می باشد.

نظافت آسان و عدم نیاز به نگهداری

یکی دیگر از دلایل برتری یو پی وی سی نظافت آن می باشد که بسیار ساده می باشد و با یک پارچه مرطوب به سادگی می تونید سطح پنجره را تمیز کرده آن و مثل روز اول شود. همچنین این پنجره نیاز به نگهداری بسیار کمی خواهند داشت و تا سالیان سال بدون مشکل برای شما کار خواهند کرد.

پروفيل سفيد

پروفيل يو پي وي سي به طور ذاتي سفيد مي باشد حتي پنجره دوجداره در قم هم هنگام نصب سفيد مي باشد . اما اگر بخواهيم مي توانيد پنجره خود را به هر رنگ و مدلي كه مي خواهيد در بياريد . محدود تر از آلومينيوم است اما بازهم تنوع گسترده اي دارا مي باشد . با توچه به نماي داخلي يا خارجي ساختمان خود مي توانيد فقط برون رنگ انجام دهيد . بعضي از پروفيل ها به صورت مغز رنگ به بازار عرض مي شود كه خب از هزينه شما كاسته خواهد شد ، البته اگر اين رنگي كه مد نظرتان است را داشته باشد.

تنوع رنگ و عدم نیاز به رنگ آمیزی سالیانه

یو پی وی سی در طرح و رنگ های بسیار گستره در بازار موجود می باشد. ماده یو پی وی سی به طور ذاتی سفید رنگ می باشد ولی می توانید با طرح و رنگ های مختلفی پنجره خود را بر اساس سلیقه خود انتخاب نمایید. همچنین یکی دیگر از مزایای این پنجره در قم مخصوصا دیگر شهرهای ایران عدم نیاز به رنگ آمیزی سالیانه می باشد ، این بدان معناست که شما همانند پنجره های آهنی نیاز به رنگ آمیزی سالیانه نخواهید داشت و هیچگاه پنجره شما دچار زنگ زدگی نخواهد شد.

عوامل موثر بر قیمت پنجره دوجداره در قم ؟؟

در هنگام خرید پنجره دوجداره در قم معمولا با قیمت های گوناگونی مواجه خواهید شد ، این موارد رو در این ادامه این مقاله بررسی خواهیم کرد ، که این اختلاف قیمت ها ناشی از چه عواملی می باشد . عوامل موثر بر قیمت پنجره Upvc در قم شامل مواردی نظیر برند پروفیل ، نوع شیشه و تعداد جداره شیشه ، یراق آلات و نوع بازشو پنجره ، مونتاژ و نصب پنجره می باشد . هر کدام از عوامل ذکر شده در فوق را به طور کامل بررسی خواهیم کرد.گروه صنعتی خاتم جز قدیمی ترین تولید کنندگان درب و پنجره دوجداره در قم می باشند که علاوه بر این محصول تولید کننده درب اتوماتیک در قم نیز می باشند.

قیمت پنجره Upvc در قم
پروفیل پنجره

یکی از تاثیر گذارترین موارد در قیمت انواع پنجره نوع پروفیل می باشد. در کشور ما بالغ بر 200 پروفیل موجود می باشد که گروه صنعتی خاتم توانسته در سبد کالایی خود بهترین پروفیل ها را در بازه های قیمتی مختلف بگنجاند و نمایندگی هر کدام از این پنجره دوجداره در قم را دریافت کند. اولین و برترین پروفیل سطح کشور که توانسته انواع گواهینامه های استاندارد را دریافت کند و بسیار با کیفیت می باشد پروفیل ویستابست می باشد.این پروفیل نسبت با باقی انواع پروفیل از قیمت بالاتری برخوردار می باشد.

پروفیل دوم که گروه صنعتی خاتم به مشتریان خود عرضه می کند ایده آل می باشد که این پروفیل هم از برترین پروفیل های سطح کشور می باشد و همچنین این پروفیل هم توانسته تمامی گواهینامه های کیفیت را دریافت کند.

پروفیل سوم هافمن می باشد که توانسته به خوبی خود را معرفی کند و از کیفیت بالایی برخودار می باشد ، اما نسبت به پروفیل ویستابست از قیمت کمتر و اندکی وزن و کیفیت کمتر را دارا می باشد.پروفیل وین تک نیز در سبد کالایی این گروه صنعتی موجود می باشد که قیمت آن نسبت به هافمن کمی بالاتر می باشد و کیفیت آن از ویستابست کمتر و از هافمن بیشتر می باشد. پروفیل ماوی و کندو که پروفیل های بسیار مطلوب و با کیفیتی هستند اما نوپا هستند و به تازگی وارد بازار شده اند نیز در سبد کالایی این مجموعه موجود می باشد.

یکی از پرفروش ترین برندهای پروفیل سطح کشور هافمن می باشد که مجموعه ما دارای نمایندگی هافمن در قم می باشد.

شیشه

پس از بررسی پروفیل در قسمت قیمت پنجره دوجداره در قم که بسیار مهم می باشد و باید توجه ویژه ای به آن بکنید نوبت به مورد دوم می رسد.شیشه در پنجره Upvc در قم بسیار مهم می باشد. باید انتخاب کنید که شیشه تک جداره برای شما مناسب می باشد یا دوجداره و سه جداره و این به چه معناست. تعداد جداره به معنای تعداد لایه های شیشه که بروی همدیگر قرار می گیرد. اگر نیاز به عایق کمتری دارید می توانید از شیشه تک جداره استفاده کنید که یک شیشه قرار خواهد گرفت.اگر نیاز به عایق حرارتی و صوتی دارید بهترین انتخاب برای شما استفاده از شیشه دوجداره می باشد. شیشه دوجداره به این شکل است که دو شیشه در کنار همدیگر قرار گرفته و گاز آرگون در آن تزریق می شود و کیفیت عایق شما بسیار افزایش پیدا می کند.

نوع سوم شیشه سه جداره می باشد که در صورتی که خانه شما در کنار یک خیابان پر رفت و آمد و شلوغ می باشد و یا کنار مدرسه می باشید باید از این نوع از شیشه استفاده کنید. شیشه سه جداره نسبت به دوجداره و تک جداره کمی گران تر می باشد ولی کیفیت و عایق قوی تری دارار می باشد.

پنجره دوجداره يو ي وي سي قم
یراق آلات و انواع بازشو

یکی دیگر از موارد تاثیر گذار در قیمت پنجره Upvc در قم پس از پروفیل و نوع شیشه می باشد یراق آلات می باشد. یراق آلات به کلیه مواردی گفته می شود که باعث باز و بسته شدن پنجره شما خواهد شد. انواع مختلف برند یراق آلات در سطح کشور موجود می باشد که دارای قیمت ها و کیفیت های گوناگونی می باشد.گروه صنعتی خاتم توانسته با تجربه بالایی که دارد بهترین برند یراق آلات را شناسایی کرده و از آن در محصولات خود استفاده کند.انواع مختلفی در بازشو پنجره موجود می باشد که به شرح زیر می باشند.

پنجره ثابت یا فیکس ارزان ترین نوع پنجره می باشد که بدون بازشو می باشد و قادر به باز و بسته کردن آن نخواهید بود. این محصول بسیار پر فروش بوده و تنها در قسمت هایی از ساختمان کاربرد دارد که نیاز به باز و بسته کردن پنجره نخواهید داشت. نوع دوم پنجره تک حالته می باشد که این نوع پنجره هم بسیار پر فروش بوده و تنها از قسمت افقی قابل باز و بسته شدن می باشد ، قیمت این نوع از پنجره دوجداره در قم نسبت به ثابت کمی بالاتر می باشد و مناسب فضاهایی می باشد که نیاز به بازشو خواهید داشت.پنجره دو حالته در واقع همان تک حالته و کلنگی می باشد که هم به صورت افقی و هم به صورت عمودی قابلیت باز شدن را دارا می باشد.این پنجره نسبت به تک حالته قیمت بالاتری دارد.

پنجره کشویی نوع چهارم رایج در پنجره دوجداره می باشد ک به بازشو پنجره به سمت چپ یا راست حرکت می کند و در مکان هایی کاربرد دارد می خواهید مزاحمتی برای پرده های منزل خود ایجاد نکنید و یا قصد استفاده از ویو مناسب داشته باشید.

پنجره قم
مونتاژ و ماشین آلات صنعتی

مورد چهارم و بسیار مهم پس از پروفیل ، شیشه و یراق آلات مونتاژ و ماشین آلات می باشد. در گروه صنعتی خاتم از برترین ماشین آلات سطح کشور استفاده می شود و توانسته ایم پنجره های دوجداره  یک دست و بدون مشکل را تولید کنیم.توجه داشته باشید که مونتاژ در طول عمر پنجره بسیار مهم می باشد .

نصب پنجره

در گروه صنعتی خاتم از نصاب های برتر پنجره دوجداره Upvc در قم استفاده می شود. این کارکنان به صورت مداوم در حال آموزش دیدن هستند . توجه داشته باشید که اگر نصب استاندارد و اصولی نداشته باشید در عایق پنجره و طول عمر پنجره نقش بسیار مهمی خواهند داشت.  گروه صنعتی خاتم توانسته سبد کالایی پروفیل کاملی داشته باشد و نمایندگی وین تک در قم را دارا است.

تفاوت پنجره يو پي وي سي و آلومينيوم ترمال بريك در قم
پنجره دوجداره با قاب آلومينيوم

پروفيل آلومينيوم جهت ساخت پنجره به دو دسته كلي نرمال و ترمال بريك تقسيم مي شود . اگر به طور خلاصه و بدون مقدمه بخوام مقايسه اي بين پنجره آلومينيوم يا يو پي وي سي داشته باشم مي توان گفت هر كدام مزايا و معايب خود را دارا مي باشند . مثلا پنجره يو پي وي سي در قم نسبت به پنجره آلومينيوم در قم از نظر صدا و حرارت عايق قوي تر مي باشد . به طور كلي پنجره دوجداره در قم بيشتر از نوع يو پي وي سي استفاده مي شود و يكي از دلايل آن قيمت مناسب تر و عايق قوي تري مي باشد. پنجره آلومينيوم بسيار ظريف و باريك مي باشد و استحكام بسيار بالايي دارد . ظرافت و زيبايي منحصر به فرد و تنوع رنگ بالاي آلومينيوم ترمال بريك و يا حتي نرمال بسيار نظر كاربران را به خود جلب كرده است.

يك نكته مهم ديگر اين است كه خود آلومينيوم به دو دسته نرمال و ترمال بريك تقسيم مي شود . پروفيل پنجره آلومينيوم نرمال عايق حرارتي كمتري دارد ، وزن سبك تري دارد و قيمت كمتري دارد . از اين پروفيل در قسمت هايي استفاده مي شود كه عايق حرارتي خيلي مهم نمي باشد . نسل بعدي پروفيل نرمال پنجره آلومينيوم ترمال بريك مي باشد . ترمال بريك نسخه پيشرفته تر از نرمال باشد . آلومينيوم يك فلز و رسانا مي باشد و مشخص هست كه عايق قوي نمي باشد . براي حل اين مشكل از ترمال بريك استفاده شده است. در بين دو جداره پروفيل آلومينيوم تيغه پلي اميد استفاده شده كه باعث مي شود اتصال بين بيرون و درون قطع شود و مشكل رسانا بودن آن برطرف شود. آلومينيوم ترمال بريك عايق قوي مي باشد ولي باز در برابر يو پي وي سي كمي ضعيف تر است.

6 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *